sobota, 9 lipca 2022

"Czekam w pokoju 206" Ewelina Dobosz

Niedawno zaczęły się wakacje i mój letni urlop, więc miałam chwilę na lekturę mniej ambitną, ale wciągającą, bo z serii Niegrzeczne Książki.




Tytuł: Czekam w pokoju 206 z Taniejksiazki.pl

Autor: Ewelina Dobosz

Stron: 312

Rok wydania: 2022

Wydawnictwo Kobiece - Niegrzeczne Książki









Moja recenzja:

Chociaż ja byłam nad morzem, a przygoda powieści toczyła się w górach, to całkiem dobrze treści wpasowały się w mój wakacyjny klimat.

Historia rozpoczyna się w Krakowie. Poznajemy tam Michała Kalickiego, który jest menadżerem hotelu. Jednak jego luźny i zabawowy tryb życia powoduje, że zostaje nagle przeniesiony do filii w Zakopanem.

To zdecydowanie powieść dla dorosłych. Nie brakuje tam scen erotycznych zakrapianych alkoholem i narkotykami, wszystkie z przystojnym głównym bohaterem. Gorące noce to jednak nie wszystko. Faktycznie na drodze Michała pojawia się seksowna Monika, ale to spotkanie z Ewą wzbudza o wiele więcej emocji.

To mocno zawiła historia, która rozgrywa się przede wszystkim w zakopiańskim hotelu i w okolicznych górach. Czy uda się Michałowi w końcu stanąć na nogi i zaufać odpowiednim osobom?

Historia szybko wciąga. Pojawia się wiele zaskakujących incydentów i intryg. Choć wiemy do czego, a bardziej do kogo zmierza główny bohater, to jednak pojawiające się przeszkody są bardzo zawiłe i zaskakujące. Same postacie to interesujące osoby z prawdziwymi wadami i zaletami, z wieloma życiowymi błędami na karku i mnóstwem emocji.

To romans z księgarni Taniaksiazka.pl, kryminał i przygodówka w jednym. Świetna wakacyjna lektura.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.