wtorek, 3 grudnia 2019

Prezenty świąteczne dla kobiety z Avon

Czas przedświąteczny to powszechnie czas zakupów. Często na listach zakupowych pojawiają się także prezenty. Są to upominki dla naszych dzieci, mężów, ale także dla bliskich nam kobiet. Myślę, że niezależnie czy to będzie prezent dla mamy, siostry czy też przyjaciółki, to przemyślany kosmetyk powinien się sprawdzić w tej roli. Ja tym razem przeglądam katalog Avon, aby znaleźć coś dla każdej bliskiej mojemu sercu kobiecie.
Jednym z produktów, które może przypaść do gustu kobietom w różnym wieku są maseczki do twarzy. Wystarczy dobrać odpowiednią do potrzeb każdej z pań. Maseczki Planet Spa w płachcie, to bardzo wygodny sposób na szybkie nawilżenie i/lub regenerację cery. Wystarczy nałożyć ją na 15 minut i efekt gotowy.


- Maska do twarzy w płacie Treasures of Desert with Moroccan Argan Oil z dodatkiem olejku arganowego nie tylko doskonale nawilża, ale także łagodzi wszelkie podrażnienia oraz regeneruje naskórek.

- Maska do twarzy w płacie Radiant Gold with Oud and Golden Amber zapewnia natychmiastowe rozświetlenie.

- Maska do twarzy w płacie Greek Seas with Algae Extract z dodatkiem ekstraktu z alg wygładza skórę oraz ją nawilża.



W okresie jesienno-zimowym nie potrafię obejść się bez nawilżającego balsamu, który dodatkowo odżywi moje ciało. Moja propozycja to Balsam Maxima Avon (150 ml), który oprócz swojego działania nawilżającego otula skórę zapachem kwiatowo-orientalno-drzewnym. Główne nuty zapachowe to: nektarynka, jaśmin wielkolistny, kwiat Immortelle.

Taki balsam można zakupić w zestawie wraz z wodą perfumowaną oraz perfumetką. Oczywiście, jeśli ma to być prezent na święta dla kogoś nam drogiego, to warto wybrać zapachy, które ta osoba własnie lubi.

Mnie ostatnio najbardziej urzekł Płyn do kąpieli Avon Sweet Almond - słodki migdał (250 ml)Ma świetny świąteczny wygląd. Kształt butelki imituje bombkę. W dodatku na opakowaniu znajduje się świąteczna grafika.

Kolejny plus to jego słodki zapach, który wyczuwalny jest także podczas kąpieli. Myślę, że wieczorna kąpiel z dodatkiem miękkiej piany spodoba się niejednej pani domu. Ja takich bombek pod choinką czy na choince wypatrywałabym z miłą chęcią.

Aby dowiedzieć się więcej o produktach Avon, zapraszam na stronę TUTAJ

Ciekawa jestem, z jakich kosmetyków pod choinką byłybyście zadowolone. 

4 komentarze:

  1. Taki nawilżający balsam mnie bardzo kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chłodne dni lubię dodatkowo otulać się miłym zapachem.

      Usuń
  2. Też mam ten płyn do kąpieli :) urocza mała buteleczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.