czwartek, 12 lutego 2015

Autobus-taboret, zabawa-porządek

Jakiś czas temu udało mi się kupić na biedronkowej wyprzedaży Składaną skrzynię z siedziskiem, wybrałam wzór z czerwonym autobusem.

Cena: po przecenie 16,99zł
Wymiary: 27x45x31cm
Maksymalne obciążenie: 80kg


Skusiłam się na tą skrzynię głównie ze względu na możliwość schowania (upchania) tam zabawek mojej córki, które zaczęły się już nie mieścić w kartonowym pudełku. Okazało się, że jest to też świetne, mocne, stabilne siedzisko dla dziecka i nie tylko. Jest tak skonstruowane, że nawet mój mąż póki nie przekroczy 80kg może na nim siedzieć. Więc jeśli zabraknie w domu komuś siedzenia, to jest na to rozwiązanie.

Oczywiście zanim trafiły tam zabawki, rozpoczęła się zabawa. Bo przecież to autobus, więc córka musiała nim trochę pojeździć, później woziła nim też miśki i lalki. 
 
Mnóstwo niezamierzonej wcześniej zabawy przynosi jej ta skrzynka.

Jest solidnie wykonana, plus za ładne kolory i funkcjonalność: przechowywanie, siedzenie i zabawa.  
 
A jeśli nie jest Wam w tej chwili potrzebna, to łatwo można ją rozłożyć (całkiem na płasko) i schować, bo zajmuje naprawdę niewiele miejsca.

Od dziś obowiązuje nowa gazetka Biedronki W zdrowym ciele zdrowy duch. Znajdziecie tam również książki Fit.
https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-12-02-2015,11574/1/https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-12-02-2015,11574/14/



Ja lubię takie wyprzedażowe zakupy ;) A Wy?

25 komentarzy:

  1. świetna sprawa, sama kupiłabym taką mojemu synkowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna skrzynia i do tego funkcjonalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze szkoda, że nie widziałyśmy jej wcześniej. Akurat szukałyśmy prezentu dla małej kuzynki a to byłby świetny pomysł! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jeszcze takie w kształcie domku, z ukośnym dachem, ale bez możliwości siedzenia.

      Usuń
  4. Super! Ja w swojej biedrze nie widziałam takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znalazłam już poza kasą, były wyłożone razem z hamakami.

      Usuń
  5. fajne są te skrzyneczki w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie że lubię się załapać na takie wyprzedaże, kiedyś w Biedronce kupiłam za nieduże pieniądze mięciutkie śliczne koce okołopolarowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej te ich przeceny, to są prawdziwe.

      Usuń
  7. Super taki autobus super! ◕‿◕

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta pufa i idealna dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Praktyczne rozwiązanie i sporo zabawy jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mamy i chłopcy lubią siedzieć na niej, udawać że jezdzą na nim no i mają gdzie chować skarby :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.