poniedziałek, 3 listopada 2014

Ława bieżnikiem malowana

Czasem niewielkie elementy, dodatki potrafią zamienić każde pomieszczenie w miejsce bardziej przytulne, bardziej domowe. U mnie takiego ciepełka dodaje ostatnio serweta ze sklepu Kasandra:
Bieżnik malowany


Wymiary:40x150
100% poliester


Długi czas na mojej ławie nie gościło nic ze względu na córcię, co wszystko ściągała. Jednak trochę się jej wydoroślało i teraz razem ze mną lubi pościelić na niej coś ładnego. Tym razem jest to bieżnik z gorącą kawką dodatkowo ładnie podmalowany.
Jest dość sztywny, dobrze zachowuje swój kształt. Dla mnie to dobre rozwiązanie, bo często trzeba szybko się go pozbyć, bo stół zamienia się w miejsce rysowania, malowania, lepienia... Wtedy szybko skłam go na pół i odkładam na bok.

A gdy mam ochotę na kawę, to szybko ścielę z powrotem i znów mam swoje domowe ciepło oraz klimatyczność. Kto się skusi na kawę?


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.

https://www.facebook.com/kasandrafirany

No już mówić co u Was na stołach? Obrusy, serwety?

22 komentarze:

  1. U mnie na stole obrus a na ławie w salonie bierznik:) ja sobie nie wyobrażam nic nie mieć na stole taki łysy by mi sie wydawał....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas długo nic ie było, ale w końcu córka troszkę dorosła i nie zrzuca wszystkiego ze stołu.

      Usuń
  2. Wybrałaś bardzo fajny wzór ;) Co do samej firmy, jakoś nie mam dobrych skojarzeń :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten bieżnik i jestem z niego bardzo zadowolona. Po praniach dalej wygląda jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie świetny, plamy z niego bardzo łatwo schodzą.

      Usuń
  4. Świetny ten bieżnik. Też chcę mieć taki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bieżnik. Moja mama też lubi bieżniki na stole.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki ładny, świetnie wygląda na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od jakiegoś czasu myślę o takim bieżniku, ale jak na razie tylko na myśleniu się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie jak najbardziej też obrusy, serwety, ostatnio poszłam w klimaty starych, bawełnianych, ręcznie robionych koronek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio podobają mi się takie koronkowe starodawne.

      Usuń
  9. piękny wzór choć ja nie przepadam za tego typu dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam obrus z tej firmy i póki co jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie takie coś kompletnie by nie przeszło, nie pasowałoby:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.