środa, 19 listopada 2014

Liebster Blog Award czyli znowu o mnie

Zostałam nominowana przez Kasię do Liebster Blog Award. Więc dziś taki post krótki o mnie.
I już bez zbędnych wstępów odpowiadam na pytania:

1. Czy lubisz swoje imię?
hmm... akceptuję

2. Masz swoje ukochane miejsce na Ziemii
kilka, w górach i nad morzem
 
3. Twój sposób na stres?
miło spędzony czas z dzieckiem

4. Czego nie lubisz?
chamstwa

5. Twoja ulubiona czekolada?
lubię gorzką z orzechami
 
6. Wanna czy prysznic?
prysznic z braku czasu, wanna dla relaksu
 
7. Miejsce do którego wracasz?
np. nad morze do Międzyzdrojów i Dziwnowa

8. Masz jakieś złe nawyki, z którymi walczysz?
chyba nie, w każdym razie z niczym nie walczę

9. Gdy zostajesz sama w domu to...
sprzątam, myję okna, prasuję... i pracuję

10. Najczęściej śnię o
a jakoś ostatnio nie pamiętam swoich snów ;)
 
11. Kuchnia to dla mnie…
ciągle nowe wyzwania i inspiracje, i miejsce w którym ciągle się uczę


Tradycyjnie nie nominuję nikogo, kto ma ochotę może dołączyć się do zabawy. Pozdrawiam.

27 komentarzy:

  1. lubię tego typu zabawy, można się czegoś dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi i ciekawe pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj też uwielbiam Dziwnów i co roku pomimo planów wyjazdu za granicę czy w inny zakątek Bałtyku i tak lądujemy w Dziwnowie. Aż wstyd przyznać ile razy z rzędu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My na przemian: jeden rok Dziwnów, drugi Międzyzdroje. Ale nie ma się co dziwić, w końcu od na to najbliższe miejsce nad morzem.

      Usuń
  4. Moim ukochanym miejscem też jest morze, ale w ciepłych krajach :D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie byłam w ciepłych krajach, dlatego cieszę się Bałtykiem.

      Usuń
  5. Gorzka z orzechami - przybijam piątaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię szczególnie takie grube niemieckie czekolady z całymi orzechami ;)

      Usuń
  6. Fajny TAG, też lubię gorzka czekoladę z orzechami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulubione miejsce na ziemi - góry - kocham je :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim ulubionym miejscem na ziemi jest moje łóżko hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, wyspanie się w końcu też mi się marzy ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajne odpowiedzi, punkt 9 mam to samo hehe jeszcze do tego muzyka musi być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko bywam sama w domu, przeważnie towarzyszy mi córka i gdy jej nie ma robię wszystko to, w czym mi ona trochę utrudnia ;)

      Usuń
  10. ja najbardziej lubię czekoladę tofi :) lub z karmelem

    OdpowiedzUsuń
  11. a u mnie gorzka czekolada to jedyna jakiej nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi :)
    co do kuchni to uwielbiam tam spędzać czas,oczywiście nie myjąc naczyń.. ale u nas tylko ja muszę myć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat mycia i sprzątania pominęłam - myśląc jedynie o tym, co lubię tam robić ;)

      Usuń
  13. Dziwnów :) mam najpiękniejsze wspominania związane z tą miejscowością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z mężem już tam jeździłam jeszcze przed naszym ślubem.

      Usuń
  14. Ciekawa jestem jaka miejscowość górska jest Twoją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubionej nie mam, ale najczęściej odwiedzam Szklarską Porębę i Świeradów, bo tam mam najbliżej.

      Usuń
  15. Ja w ogóle jakoś rzadko pamiętam, co mi się śniło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.