czwartek, 7 kwietnia 2016

Timotei z olejkiem arganowym dla włosów

Timotei Zachwycające Wzmocnienie, to nowe produkty do włosów oczywiście, które zagościły w mojej łazience:
Szampon i odżywka z olejkiem arganowym.

Dogłębnie nawilżone, elastyczne, pełne blasku i łatwe do ułożenia... O takiej kondycji włosów marzymy. Od dziś nawet najbardziej osłabione pasma mogą czarować takim wyglądem, dzięki innowacyjnej linii Timotei Zachwycające Wzmocnienie.
 
Szampon
Cena: 9,99zł
Pojemność: 400ml
Marka: Timotei
Producent: Unilever

Skład:


Odżywka
Cena: 7,99zł
Pojemność: 200ml
Marka: Timotei
Producent: Unilever

Skład:



Moja opinia: 

Kosmetyki zostały wyposażone w zamknięcia z przyciskiem "press". Mają dość miękkie butelki, z których łatwo wycisnąć zawartość. Przynajmniej teraz, gdy jeszcze sporo kosmetyku.

Szampon to wielka butla, choć też jest dostępny w mniejszej wersji. Ale skoro tak go dużo, to używam wspólnie z mężem, mąż nawet częściej, bo ja używam też innego szamponu ze względu na mój wrażliwy skalp.

Dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Najczęściej wystarcza jedno mycie. Mąż jest z niego zadowolony i nie ma mu nic do zarzucenia.

Ja używałam zawsze w parze z odżywką.
 
Konsystencja zwarta, nie przelewa się przez palce, tylko ładnie oblepia włosy. Wystarczy zostawić tylko na kilka minut, by już po pierwszym użyciu zaobserwować jej działanie. 

Włosy są błyszczące, powiedziałabym, że też ujarzmione. Odżywka znacznie obniża ich puszenie się, są gładsze i łatwiejsze do ułożenia. Dobrze się rozczesują.

Produkty te mają bardzo ładny zapach, mi to przypomina waniliową krówkę zmieszaną z jakimś kwaskowatym owocem. Normalnie skojarzenia mam jak z jakimiś pysznymi słodyczami. Producent pisze o mieszance zapachów: gruszki, melona, konwalii, drzewa cedrowego, wanilii i piżma. Nuty zapachowe mieszają się i naprawdę są zniewalające.

Warto dodać, że to produkty wolne od parabenów i barwników. Całkiem udany duecik.

Kto zna i używał? 

9 komentarzy:

  1. Timotei nie kupowałam z dobre 10 lat już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś czas temu używałam też serii Róża z Jerycha.

      Usuń
  2. Znam i ja te produkty, fajnie sprawują się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córa go stosuje, ja trzymam się Schaumy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten szampon z shinyboxa, zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszędzie głośno o nich, że aż chyba poddam się wszystkim i wypróbuje na swoich włosach :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubię kosmetyków tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś do Timotei nas nie ciągnie, może nie trafiłyśmy jeszcze na kosmetyk dla nas z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten duet, pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.