środa, 24 czerwca 2015

Róża z Jerycha dla włosów, od Timotei

Dziś o kosmetykach marki Timotei, oczywiście do włosów:
Szampon i odżywka z ekstraktem z alpejskich ziół Róża z Jerycha



Róża z Jerycha jest wyjątkową rośliną, która potrafi przetrwać na pustyni bez wody przez wiele miesięcy i odradza się do życia, gdy spadnie deszcz. Wykorzystaliśmy tę niewiarygodną energię i przelaliśmy ją do wszystkich naszych szamponów i odżywek. Dodaj swoim włosom energii i witalności dzięki nowemu Timotei z Różą z Jerycha.

0% parabenów


Cena: około 7,99zł za sztukę
Pojemność: szampon 250ml, odżywka 200ml
Producent: Unilever Polska

Szampon Moc i Blask

Skład:

Odżywka Moc i Blask

Skład:

Moja opinia:

Nawet już nie pamiętam kiedy ostatnio sięgnęłam po kosmetyki Timotei. Tym razem jednak te produkty kuszą swoim jednym ze składników, który brzmi nieco dla mnie egzotycznie: róża z Jerycha.  

Oba kosmetyki mają zamknięcia typu "press", co akurat w produktach do pielęgnacji włosów jest bardzo wygodne. Prezentują się też całkiem przyjemnie, a smukłe butelki bez problemu mieszczą się na półce w łazience.

Szampon to żelowata konsystencja, przeźroczysta, z lekkim zabarwieniem zieleni. Nie jest za rzadki, nawet dość wydajny. Dobrze się pieni i oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Często wystarcza nawet jedno mycie.

Odżywkę nakładam tylko na kilka minut. Tu też nie ma lejącej konsystencji, dlatego dość dobrze oblepia moje włosy. 

Używam jej na całej długości, ale omijam skórę głowy. Już podczas jej spłukiwania włosy stają się bardzo sypkie. Dobrze się też później rozczesują, są bardziej miękkie w dotyku. Są nieco bardziej ujarzmione, naturalnie błyszczące. 

Kosmetyki również ładnie pachną, co szczególnie czuć podczas mycia włosów. Dla mnie to takie produkty na co dzień, bo jednak nie zastąpią maski regenerującej, ale też pozostawiają włosy w dobrym stanie.




Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.

A jakie u Was doświadczenia z Timotei?

19 komentarzy:

  1. Nie przepadamy za marką, miałam 3 szampony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego szamponu tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dawno nie miałam nic z tej marki, ale ogólnie nie przepadam za nią

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Timotei kiedyś miałyśmy szampon, ale jakoś zmieniłyśmy na inny. A do odżywek nie jesteśmy przekonane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest,to moja ulubiona seria jeżeli chodzi o pielęgnację włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie timotei się nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie te szampony powoduja masakrę

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mini szampon z tej serii, taką wersję podróżną i trzymam właśnie na wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś często miałam coś z Timotei, teraz ich szampony są bardzo rzadkimi gośćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj jak ja dawno szamponów czy odzywek tej marki nie miałam hi hi chyba już ponad rok

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś ten szampon był moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie miałam nic z Timotei :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Timotei maja piękne zapachy to fakt;) ale ostatnio sięgam po szampony naturalne lub te dla dzieci;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampony Timotei niestety powodują u mnie łupież ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam Timotei tylko że różowy (błysk i cośtam). Nie ma lepszego szamponu + odżywka niż ta seria. Próbowałam innych nic nie dawało takiego efektu. Inne wysuszały, powodowały łupież.
    Kto widział moje włosy, wie o czym mowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.