niedziela, 26 kwietnia 2015

Kotlety ziemniaczane z ogórkami chilli

Dziś taki obiad z wykorzystaniem pozostałych ziemniaków z dnia poprzedniego:
Kotlety ziemniaczane
Składniki:

- ugotowane poduszone ziemniaki
- ser żółty
- mąka pszenna
- jajko
- sól, pieprz czarny
- bułka tarta
- ogórki konserwowe z chilli Reypol


Przygotowanie: 

Ziemniaki duszę ponownie, dodaję jajko, mąkę, przyprawy oraz starty żółty ser. Dokładnie zagniatam. Formułuję z nich cienkie kotlety i obtaczam w bułce tartej. Smażę na rozgrzanym oleju. Podaję jeszcze ciepłe z dodatkiem łagodnego ketchupu oraz z ogórkami konserwowymi z chilli Reypol.
[opinia: Ogórki są odpowiednio twarde, powiedziałbym nawet, że chrupiące. Dzięki chilli nabrały lekkiej pikantności, co sprawia, że każde danie staje się bardziej wyraziste. Dobry dodatek do łagodnych dań.]


Jadacie takie wynalazki?

18 komentarzy:

  1. Ja myślałam ze te ogórki masz takie w środku w kolekcje : p

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie musze zrobić! Zapisuję przepis.
    ww.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie pikantne ogóreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kotlety ziemniaczane, a tak dawno nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie często są, jak ziemniaki zostają z obiadu ;)

      Usuń
  5. Takie kotleciki muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale smacznie, dawno nie jadłam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pysznie wyglądają! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pychotka :) Pewnie smakują trochę jak frytki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię. Musze zrobić, bo mega smaka mi narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, zjadłabym takiego kotlecika;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.