środa, 8 kwietnia 2015

Venal Spray GorVita

Tym razem opowiem o produkcie GorVita, który przynosi ulgę moim nogom: 
Venal Spray

Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji nóg. Zawarta w składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, wzbogacona o biologicznie aktywne wyciągi z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i arniki górskiej, działa uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych, zmniejszając ich kruchliwość. Ze względu na swój unikalny skład chemiczny, a zwłaszcza zawartość jodu oraz wodorowęglanu sodu, chlorku sodowego i kwasu metaborowego, wykazuje działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne oraz antyoksydacyjne. Preparat poprawia krążenie, łagodzi obrzęki, likwiduje uczucie zmęczenia i ciężkości nóg, a chłodzący mentol zapewnia uczucie świeżości, ulgi i odprężenia.


Cena: około 12,00zł
Pojemność: 115ml
Producent: PPUH GORVITA

Skład:

Moja opinia: 

Ostatnimi czasy wieczorem moje nogi zaczęły dawać o sobie znać. Odczuwam coś w rodzaju ciężkich nóg, zmęczenia. Nie są widocznie opuchnięte, ale takie mam wrażenie. Może na to mieć wpływ, że często po moją córkę do przedszkola chodzę ostatnio na pieszo po 2 kursy tam i z powrotem, a moja kondycja niestety marna. Ale z pomocą przyszedł mi spray GorVita. 

Używa się go za pomocą spryskiwacza, który się nie zacina, ale trzeba pamiętać, aby go nie trzymać do góry nogami. Ładnie się rozpryskuje. Jest to bezbarwny płyn, bardzo lekko się pieni.

Zaraz po użyciu czuć mocne chłodzenie. To odczucie utrzymuje się dość długo i od razu przynosi ulgę. Nic nie pieczenie, nie podrażnia skóry. Po wyschnięciu nie jest też widoczny i się nie klei.

Zapach ma miętowy dzięki zawartemu w nim mentolowi. Szybko się ulatnia.

A do tego w składzie (bardzo krótkim) wyciągi z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i arniki górskie, które wpłyną też pozytywnie na krążenie. Mam nadzieję, że niedługo pozbędę się tej dolegliwości, ale obecnie naprawdę ten spray jest dla mnie pomocny. Po 15 minutach od użycia już prawie nie odczuwam tego ciążenia i spokojnie mogą wypoczywać po całym dniu.

 Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.

Znacie jakieś produkty na zmęczone nogi, które równie szybko działają?

22 komentarze:

  1. Miałam już kilka takich preparatów i żaden nie dawał pożądanych efektów, więc przestałam kupować ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam problem z ciężkością nóg i bólem szczególnie po całym dniu w szpilkach i gdy mam okres- masakra, muszę poznać ten spray

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba powinnam się mu bliżej przyjrzeć... moje nóżki czasami potrzebują takiego "chłodu"

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nadal czeka na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne mają produktu-mile je wspominam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nie sięgałam po takie produkty, ale czasem przydałyby się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze chłodzi, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten produkt i często z niego korzystałam. Mam problem z ciężkimi nogami :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny na naczynka, żylaki ; ) Ja narazie nie potrzebuję ale dobrze wiedziec na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ciagle obawy przed żylakami, bo moi rodzice się z tym borykają.

      Usuń
  10. mi się bardzo dobrze sprawdza, lubię go stosować, do tego przyjemnie chłodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny spray, też mam wieczorami podobne odczucia

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się czasami taki spray :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznamy szczerzę, że jeszcze nie czujemy zmęczenia nóg ale to może się niebawem zmienić biorąc pod uwagę naszą pracę. Dobrze wiedzieć o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za polecenie produktu, jutro go kupię :) Takie uczucie chłodzenia, przynosi ulgę a jej bardzo potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.