wtorek, 28 kwietnia 2015

Pomysł na prezent komunijny z Nakolorowo.pl

W maju wybieramy się na Pierwszą Komunię Św. córki mojej przyjaciółki. Moje dziecko już przeżywa w co się ubierze ;) A ja zastanawiałam się nad prezentem, jednak nie wiem dokładnie co dziewczynka ma i co obecnie najbardziej lubi, bo jak to bywa u dzieci, często się to zmienia. Więc skończy się na kartce i kopercie. Ale pomyślałam, że dołożę też specjalny kod, z którego pomocą do zamówienia będzie fotoksiążka.



Może tam trafią zdjęcia właśnie z I Komunii Św., na pewno można przygotować w ten sposób piękną pamiątkę z tej uroczystości. Choć co tam się znajdzie i jak to będzie wyglądać zależeć będzie już wyłącznie od obdarowanego, tu od obdarowanej. Akurat do tej pory nie korzystali z fotoksiążek, więc na pewno będą mieli przy projektowaniu nie lada frajdę.

Osobiście mam już w domu kilka takich albumów ze zdjęciami i wiem, że o wyglądzie całości w dużej mierze decyduje też sama okładka. W serwisie Nakolorowo.pl jest do wyboru fotoksiążka w tekstylnej lub skórzanej oprawie. Twarda piękna oprawa i wiele kolorów na pewno pomoże osiągnąć oczekiwany efekt.

Jeśli chodzi o szablony fotoksiążek, to jest ich tak wiele do wyboru, że problemem może tu być wybranie tego jedynego. Choć podzielone są na różne kategorie, które na pewno pomogą w wyborze dla siebie odpowiedniego. Są też takie na te specjalne okazje.

Dla mnie projekt online to świetne rozwiązanie, bo nie lubię instalować w swoim komputerze co rusz nowego oprogramowanie. Jednak jeśli macie zbyt wolny internet, można skorzystać też ze specjalnego programu wgranego na dysk. Wszystko jest intuicyjne, a szereg dodatkowych funkcji pozwala na upiększenie i na jeszcze większe spersonalizowanie całości.
Według mnie taka fotoksiążka to prezent zarówno elegancki, praktyczny i mogący dać trochę zabawy przy projektowaniu, a już finalnym produktem można się chwalić i chwalić.

A tak w ogóle to co teraz daje się w prezencie na Komunię? Tylko nie piszcie mi o quadach albo skupcie się na prezentach dla dziewczynek ;)

25 komentarzy:

  1. Taki album to cudowna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w przyszłości można pokazywać swoim dzieciom ;)

      Usuń
  2. Jestem za takimi prezentami - są oryginalne i zostają na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent. O wiele bardziej cenniejszy od pieniędzy czy nawet drogich gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci lubią drogie gadżety, ale też myślę, że bez przesady.

      Usuń
  4. bardzo mi się podoba taka książka, świetny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotoksiążka jest świetnym prezentem na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zaczynam myśleć. Pod choinkę podarowałam takie kody na fotoksiążkę mojemu rodzeństwu, niedawno chwalili się efektami projektowania. Byli bardzo zadowoleni.

      Usuń
  6. uwielbiam nakolorowo , mam od nich fotoksiążkę

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest taka pamiątka, ja powiem z autopsji, który prezent ucieszył mnie najbardziej na komunię( kiedy to było ), do dziś uwielbiam nosić naszyjnik z sercem, który dostałam od Dziadków, tak naprawdę jestem z nim bardzo związana i jest to świetna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadkowie się Twoi postarali, wybierając coś, co podobać się bezie Ci zawsze. Też jestem za takimi prezentami, zwłaszcza na tę uroczystość.

      Usuń
  8. Jestem wielką zwolenniczką fotoksiążek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niedługo wybieramy się na komunie ale raczej wychodzimy z założenia, że najlepsze będą pieniądze a to dlatego, że kuzynka jest tak rozpieszczana przez dziadków, że więcej sprzętów jej nie potrzeba :) Ale taka książka to też bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotoksiążka jest dobra na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka Fotoksiążka to świetny prezent na każdą okazję i do tego pamiątka na długie lata :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne!!!! To coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. taka fotoksiążka to świetny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotoksiązka to zawsze fajny pomysł na prezent :o)

    OdpowiedzUsuń
  15. to super pomysł na prezent i nie tylko ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na komunie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fotoksiążka to świetny pomysł na prezent na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.