niedziela, 19 kwietnia 2015

Liebster Blog Award, a tak dla rozluźnienia ;)

Zostałam nominowana przez Weronikę R.

Moje odpowiedzi:
1. Kogo podziwiasz? Kto jest Twoją inspiracją?
Nie mam takiej osoby, która mnie by szczególnie inspirowała. Ale podziwiam wiele osób, pisarzy, aktorów czy społecznych działaczy.

2. Czy masz takiego bohatera z filmu/książki/serialu z którym się utożsamiasz?

Nie, nikt nie jest taki jak ja w moich oczach.

3. Czy w przyszłości pokażesz swojego bloga dzieciom? :-) A może już to zrobiłeś?
Moja córcia widzi go dość często zza moich pleców ;)

4. Wymień trzy płyty, które wpłynęły na postrzeganie świata przez Ciebie.

Chyba nie jestem dość wrażliwa muzycznie, aby wymieniać takie płyty. Muzyka nie wpływa na moje postrzeganie, bardziej na odczuwanie. Uwielbiam na przykład od zawsze słuchać płyt Andrzeja Piasecznego.

5. Czy masz drugie bądź trzecie imię? :-)
Mam drugie, ale go nie lubię i nie używam.

6. Gdzie planujesz spędzić najbliższe wakacje?

Nad morzem w Międzyzdrojach.

7. Kolor ścian w Twojej sypialni to…?
Zieleń - miała uspokajać, ale na moją córkę tak nie działa.

8. Książka, którą możesz mi polecić.

Wybiorę coś z przeczytanych ostatnio, niech to będzie "Zabijemy albo pokochamy" Anny Wojtachy. Dość mocna lektura, zresztą na dniach zrecenzuję też ją na blogu.

9. Jak wyglądałby Twój idealny dzień?
Z rodziną na krajoznawczej wycieczce.

10. Jak to się stało, że zacząłeś pisać bloga?
 
Mój pierwszy blog to było coś w rodzaju pamiętnika, zawsze miałam tendencje do takich zapisków, a internet umożliwił robienie tego online. Na szczęście tamten blog już został usunięty :D

11. Ha! Wróćmy do dzieciństwa! Jakie przezwisko Cię prześladowało?

Miałam przezwisko od nazwiska, ale mnie nie prześladowało. Teraz jak mąż mnie tak nazywa to mnie czasem wkurza, ale jak mówią tak do mnie starzy znajomi, to mi pasuje.



Tradycyjnie nikogo nie nominuję, jak chcecie, to w komentarzu też możecie odpowiedzieć na wybrane pytania.

11 komentarzy:

  1. pkt 3 mam dokałdnie tak samo haha takiego małego podglądacza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem podgląda i siebie na mym blogu, to się interesuje wtedy bardziej.

      Usuń
  2. zdecydowanie idealny dzień to taki spędzony z najbliższymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na zasadzie nie ważne gdzie, ważne z kim.

      Usuń
  3. O blogu wiedzą tylko Ci co mają wiedzieć :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trochę osób wie, ale linków nie rozdaję :)

      Usuń
  4. a na mnie jednak muzyka ma duży wpływ : p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi :) Blog na zasadzie pamiętnika teraz miałby niezłe wzięcie wśród Twoich znajomych/rodziny xD

    OdpowiedzUsuń
  6. super się czytało odpowiedzi! :-)

    dziękuje za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.