środa, 22 kwietnia 2015

Fortuna Karotka Plus z dodatkami

Za sprawą Streetcom zostałam ambasadorką w kampanii soków Fortuna Karotka Plus. Otrzymałam pokaźną przesyłkę z sokami do testowania dla mnie i moich znajomych. #sokfortuna

Wszystko szybko zostało rozpakowane i wypróbowane. Trafiły do mnie cztery rodzaje nowych soków marchewkowo-owocowych bez dodatku cukru, ale za to z dodatkiem składników funkcjonalnych:
  • jabłko, marchew, malina + Aloes dla zachowania młodego wyglądu skóry
  • jabłko, marchew, brzoskwinia + Zielona herbata dla ochrony przed wolnymi rodnikami
  • jabłko, marchew, mango + Len dla utrzymania prawidłowej wagi ciała
  • jabłko, marchew, banan + Witaminy A, C i E dla pięknej cery


Jest to sok przecierowy, a więc konsystencja jest gęstsza niż w zwykłym soku, ale myślę też, że gęstość jest właściwa. Intensywny marchewkowy kolor zachęca do wypróbowania każdego z soków.  Mój ulubiony to Karotka + jabłko, marchew, banan ACE, ale nie ze względu na dodatek, a na smak. Chyba ten banan nadaje mu odpowiednia nutę. 

Ciekawą propozycją jest dodatek w postaci lnu, obecnie używam suplementacji w postaci oleju lnianego, bo wiem, że jest zdrowy, ale nie mogę przekonać się do jego smaku. Tu w soku dodatki nie są wyczuwalne.
Opakowania soków to kartony, które z łatwością mieszczą się na drzwiach lodówki. Ich styl, zresztą całkiem przyjemny, wskazuje, że głównie kierowane są do kobiet, ale spokojnie możecie podsunąć je swoim mężczyznom. U mnie mąż bez oporów próbował tych soków na równi ze mną i pił je ze smakiem. Można je pić na śniadanie, ale też doskonale nadają się do spożywania w dłuższej przerwie między posiłkami. Myślę, że jeszcze nie raz po nie sięgniemy.
 
Jeśli też lubicie testować nowości, a nie należycie do społeczności Streetcom, to możecie w każdej chwili się zarejestrować TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na pewno zdrowsze niż kolorowe napoje gazowane.

      Usuń
  2. Gratuluję tak pysznej kampanii :) Soki z pewnością zakupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne soki, ciekawe łączenia składników :) Nabrałyśmy ochoty na soczki marchewkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dodatki w sokach przecierowych to dla mnie nowość.

      Usuń
  4. nie przepadam za tego typu napojami sokami ale chyba muszę kupić i spróbować raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie największym fanem takich soków jest mąż.

      Usuń
  5. Bardzo mnie zaciekawiły te soki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszności, mój ulubieniec to wersja z zieloną herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tyle dodatków, więc dla każdego coś dobrego.

      Usuń
  7. Najbardziej lubię marchew jabłko banan, idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie lubię soków marchewkowych ale Córci pewnie by smakowały ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci lubią, szkoda że Kubuś ten Play stworzył, bo tylko rozprasza w sklepie.

      Usuń
  9. kiedyś karotki piłam prawie codziennie ;) a jak jestem chora to u mnie konieczność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy cera nabrała Twoja innego kolorytu wtedy.

      Usuń
  10. Soki w moim domu goszczą bardzo często, a Fortunę również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też testuję :) dużo zdrowia w nich! :)

    http://justest-blog.blogspot.com/2015/04/sokfortuna-karotka-plus-z.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.