czwartek, 2 kwietnia 2015

Balsam do rąk i ciała Rose&Honeysuckie Petal Fresh

Dziś o drugim kosmetyku Petal Fresh Organic:
Tonizujący balsam do rąk i ciała Rose&Honeysuckie 


Składniki Petal Fresh pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw. Organiczność naszych produktów została potwierdzona przez Stellar Certification Services. Produkt wolny od szkodliwych substancji: parabenów, siarczanów (SLS, SLES), GMO, ftalanów i sztucznych barwników, posiadający zrównoważone pH, nie testowany na zwierzętach. 
Balsam tonizuje skórę, czyniąc ją jedwabiście czystą i gładką.
Cena: około 19,99zł
Pojemność: 355ml
Producent: Bio Creative Labs
Made in U.S.A. 


Skład: 

Aqua (Water), Glycerin, Isopropyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate SE, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Rosa Centifolia (Rose )Flower Extract, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flwer Extract, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Retinyl Palmitate (Vitamin A), Tussilago Farfara (Coltsfoot) Flower Extract, Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Althaea Officinalis (Marshmallow) Root Extract, Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract, Melissa Officinalis (Lemon Balm) Leaf Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Xanthan Gum, Polysorbate 60, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance).


Moja opinia: 

Jest to butelka mieszcząca nietypową pojemność kosmetyku, bo 355ml i wyposażona w pompkę. To duży plus przy tego typu produktach. Wygoda w życiu jest dla mnie ważna, bo czym krócej zajmuje mi taka pielęgnacja, to tym lepiej, bo tym chętniej po nią sięgam.

Konsystencja balsamu jest biała, zwarta. Aby jednak ją wsmarować w skórę, trzeba się trochę namasować. Wchłania się wszystko tylko trochę to trwa. Nie zostawia tłustej warstwy, bo po prostu nie jest tłusty. Od razu jednak skóra w odczuciu jest nawilżona. Używam go raz dziennie, czasem co 2 dni i w zupełności to wystarcza. Skóra jest odżywiona i dobrze nawilżona. Do rąk w sumie tak specjalnie go nie stosuję, tu akurat mam inne kosmetyki.

Jeśli chodzi o zapach, to pachnie podobnie jak żel pod prysznic, różami, bez żadnej chemiczności. Świeżo i przyjemnie. Zapach utrzymuje się na skórze dłużej. 

Jest to kosmetyk organiczny, wolny od parabenów i sztucznych barwników. Myślę, że cenowo wypada całkiem atrakcyjnie jak na produkt z certyfikatami. 

Kosmetyki Petal fresh obecnie dostępne są w drogeriach Rossmann i Hebe.



Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.


Kto widział już te kosmetyki na półkach w Rossmannie?

19 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kosmetykami o zapachu róży, mimo to balsam mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubimy kosmetyki z pompką. Dużo wygodniej się je stosuje :) Ciekawy balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba apelować chyba do producentów, by balsamy i kremy do ciała robili z pompką ;)

      Usuń
  3. Nie znam tych kosmetyków, a całkiem ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na Petal Fresh już zacieram rączki, tym bardziej że widzę że już są w moim najbliższym Hebe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Hebe nie mam dostępu, mi pozostaje tylko Rossmann.

      Usuń
  5. z każdej strony kusza mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzoo ciekawy :) muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam jeszcze tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam i używam jako kremu do rąk myślałam że jest droższy

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka jest mi kompletnie nieznana, ale Twoja recenzja i strona wizualna kosmetyków zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kolejny raz o nim czytam :) coraz uważniej mu się przyglądam, choć moja obsesja krąży wkoło twarzy to o ciało też trzeba zadbać :)
    Dołączam do Twojej witryny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.