czwartek, 10 lipca 2014

Lekkie sandałki na lato

Lato zdążyło już nam pokazać trochę swojego ciepła. Dlatego niezbędne dla mojej córeczki stały się sandały. Tym razem jest to model Rider RS2 II BABY z mojenowebuty.pl




Wierzch:
Wysokogatunkowe tworzywo.
Wyściółka:
Profilowana, komfortowa pianka EVA.
Podeszwa:
Wysokogatunkowe tworzywo syntetyczne.

Marka: Rider 
Made in Brazil


Moja opinia:

Poza wyglądem sandałków, który od razu mi się spodobał, cenię też wygodę w butach dla dziecka. Wkładki piankowe są naprawdę mięciutkie, paseczki zresztą też. Nic nie uciska, ani nie obciera. Dodatkowo są bardzo lekkie, by dziecko mogło chodzić w nich swobodnie. Moja córka ciągle biega i ważne jest dla mnie tym bardziej, by nic nie obciążało jej stóp.

Sandały zapinane są na rzepy, więc córcia sama je sobie zakłada bez problemu. Poza tym dzięki temu można dostosować ich szerokość do grubości stopy. Córcia ma wąską, ale sandały dobrze się trzymają.






W skarpecie i bez, na trawie, w biegu, w zabawie sprawdzone. No i córcia zachwycona jest nimi równie jak i ja.

 
Pakuję je również nad morze, więc przetestujemy buty na deptaku i plaży.

 
Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.
http://mojenowebuty.pl/
U Was garderoba na lato już w komplecie? Bo my już chyba wszystko mamy.
(o pakowaniu napiszę Wam jeszcze wieczorem ;)

27 komentarzy:

  1. Mój synek uwielbia tego typu sandałki :) Widać, że są solidne i wygodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Znamy już dobrze tę markę i jej jakość.

      Usuń
  2. Bardzo ładne te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rider ma świetne buty. Ja mam ich klapki i japonki i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. rzepy są bardzo wygodne, ładne sandałki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sandałki. Idealne dla dziewczynki.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. grunt, żeby były wygodne i podobały się właścicielowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne sandałki, ale najważniejsze, że są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ucz dziecko od małego, że się nie zakłada skarpet do sandałków;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziewczynka i na pewno z czasem sama dojdzie do pewnych wniosków. Teraz ważniejsza jednak jest dla nas wygoda niż moda.
      P.S. Choć teraz na wybiegach modowych dorośli też występują w skarpetach i sandałach, więc to już obecnie raczej rzecz gustu.

      Usuń
  9. Mojemu małemu nóżki się obtarły od pianek, no i chodzi w tensowkach i skarpeteczki do tego,albo jak się da na boso
    Sliczne sandałki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne sandałki . Kolorek śliczny ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas też obowiązkowym zakupem były sandałki na lato. O marce słyszałam, ale nigdy nie wypróbowałam. Ja kupowałam dla syna z firmy american i też jestem zadowolona, młody śmiga w nich teraz bez skarpetek, nie obcierają, są lekkie i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Córeczka mojej siostry takie nosi. Raczej nigdy się nie żali, są wygodne :).

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.