poniedziałek, 2 grudnia 2013

Konkurs "Blondynka czy Brunetka" z Cece of Sweden

Ogłaszam dziś Konkurs "Blondynka czy Brunetka"



Sponsorem nagród jest firma Beliso - Dystrybutor marki Cece of Sweden


http://www.cece.pl/pl

Zasady konkursu:

1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com
i/lub fanem mojego fanpage na FB

 
 

2. Musisz zostać fanem fanpage Sponsora na FB

 
3. Musisz odpowiedzieć na jedno z pytań konkursowych:
“Dlaczego jestem Blondynką/Brunetką?” 
lub “Dlaczego chciałabym być Blondynką/Brunetką?”


Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem według wzoru:

Obserwuję Blog jako...
Lubię na FB jako... 

Odpowiedź na wybrane pytanie:
E-mail:


 
Interesują mnie odpowiedzi autorskie, stworzone na potrzeby tego konkursu. A polubienia zostaną sprawdzone.



NAGRODY: 

W konkursie do wygrania są 4 zestawy nagród:
  
2x szampon i odżywka Cece CARE Cold Blondes  
(dla tych co zdecydują się na odpowiedź dlaczego Blondynka)
2x szampon i odżywka Cece CARE Hot Brunettes 
(dla tych co zdecydują się na odpowiedź dlaczego Brunetka)
W obu liniach podstawą kosmetyków są: 
 - Jedwab głęboko nawilża, regeneruje uszkodzoną strukturę włosa, nadaje im połysk i wygładza 
- Mleczko migdałowe głęboko nawilża i zapobiega utracie wilgotności, wygładza, nadaje miękkość oraz regeneruje skórę głowy oraz łagodzi podrażnienia 
- Proteiny pszenicy wzmacniają włosy oraz nadają im objętości 
- Filtry UV chroniące przed szkodliwym działaniem promieni UV oraz zapobiegają blaknięciu koloru 


Linia Cold Blondies dzięki zawartemu w niej dodatkowo wyciągowi z rumianku delikatnie rozjaśnia włosy, nadaje świetliste refleksy oraz przywraca połysk 


Linia Hot Brunettes natomiast dzięki wyciągowi z orzecha włoskiego ożywia i wzmacnia ciemny odcień włosów, delikatnie przyciemnia i nadaje im ciepły połysk.



Myślę, że warto powalczyć o takie nagrody ;)
Możecie też dodać baner konkursowy na swoim blogu, napisać notkę, że bierzecie w nim udział lub udostępnić informacje o konkursie na swoim profilu FB.

 
Konkurs trwa do 18.12.2013. Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu do 7 dni od zakończenia konkursu w osobnej notce.

Regulamin konkursu TUTAJ.




Zapraszam wszystkich do udziału!

64 komentarze:

  1. Obserwuję Blog jako paradoxa raz
    Lubię na FB jako Iwoan b
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem brunetka ponieważ lubię ciemne kolory.Ciemna oprawa oczu i ciemne długie loki to mój idelany look do ktorego dąże
    E-mail:iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba się zastanowić nad odpowiedzią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię na FB jako Anna Chałowska (https://www.facebook.com/galoszy)

    Jestem blondynką i nigdy nie zmienię koloru włosów aby co dzień, krok po kroku przełamywać stereotyp głupich blondynek bez rozumu. Jestem blondynką, która posiada własne zdanie i potrafi go bronić rozsądnymi argumentami. Jestem blondynką, która dużo czyta aby wiedzieć co można a czego nie i w sytuacji awaryjnej odpowiednio swą wiedzę wykorzystać. :) Jestem blondynką, latem od słońca na moich włosach tworzą się delikatne pasemka, które uwielbiam! :)

    E-mail: kalosze@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Bestia :)
    Polubiłam na FB jako Marta Gie

    Jestem blondynką, bo blondynką się urodziłam. W swoim 34-letnim życiu przeszłam szereg włosowych metamorfoz i byłam już jasną blondynką, ciemną blondynką, ognistą rudowłosą, a przez ostatnich kilka lat na mej głowie królowała czerń w odcieniu kruka. Od kilku miesięcy wróciłam do korzeni i znów mam włosy w odcieniu słonecznego blondu. Lubię ten kolor, bo jest szalenie zmysłowy i sprawia, że twarz nabiera świeżości i młodzieńczego wyglądu. To najtańszy i najbardziej skuteczny środek odmładzający. :) Wymaga większej pielęgnacji, ale odwdzięcza się błyszczącym, otulonym złota poświatą kolorem, który nieodłącznie kojarzy się z boginią Marylin Monroe. :)

    E-mail: mar_gaw@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję Blog jako... MTTEAM

    Lubię na FB jako... Mariola Blogerka

    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem blondynką !
    Hurra, znowu nią jestem ! Urodziłam się jako blondynka, ale oczywiście chciałam zobaczyć jak to jest w innym kolorze. Moje przeobrażenia były wielokrotne, ponieważ byłam rudzielcem, czarnulką, marchewką, szatynką i wiele razy zmieniałam kolory na swojej główce. Przez wiele lat znowu byłam blondynką i myślałam że już tak zostanie, ale metamorfozy z Claudią zmieniły mój jasny blond w bursztynowy brąz. Od tamtego czasu znów miałam różne kolory na włosach, ażeby już ostatecznie powrócić do mojego naturalnego koloru blond. Teraz już muszę korzystać z farb, ponieważ moje naturalne włosy blond, zaczynają pokrywać się pasemkami siwizny.
    Tyle przemian w życiu przeszłam, że mogę powiedzieć z całą stanowczością, iż blond to mój kolor i już nie chcę innego !

    E-mail: mt.team123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja metamorfoza z Claudią :)
      http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/03/moja-metamorfoza-z-czasopismem-claudia.html

      Usuń
    2. Widziałam już kiedyś kochana ;) Zazdroszczę.

      Usuń
  6. Być brunetką - piękna sprawa , cudna buzi to oprawa.
    Ciemne oczy też do tego to charakter look-u mego .
    Zawsze kiedy się ubieram to te stroje tak dobieram
    by tak ładnie pasowały i wzrok mężczyzn przyciągały.
    I to działa powiem szczerze w piękno ciemnych włosów wierzę !
    Justyna Gierczak

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Joanna82
    Lubie na FB :https://www.facebook.com/joanna.nowaczyk.52
    Jestem blondynką ,ponieważ uwielbiam jak słoneczko maluje w moich włosach refleksy świetlne.
    Blond kolor najbardziej do mnie pasuje ,podkreśla rysy mojej twarzy i czuję się piękna i seksowna.
    Jestem blondynką i jestem z tego dumna!
    numer27@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem brunetką choć od lat maluje się na ciemną czerwień więc zahaczam także od rudości,tym bardziej teraz po rozjaśnieniu włosów jestem blond rudzielcem więc mam obcykane wszystkie możliwe kolory włosów ,na szczęście zielona jeszcze nie byłam haha....;)
    Najbardziej lubię swoją ciemną czerwień,najlepiej pasuje ten kolorek do mojej twarzy,wyglądam zadziornie i to lubię i inni też przyznają mi racje że w czerwieni mi do twarzy:)
    obserwuje jako puderniczkam
    Lubię na Fb jako marta puderniczka
    udostepniłam na Fb https://www.facebook.com/photo.php?fbid=262140893935366&set=a.138343619648428.31405.138053659677424&type=1
    baner na blogu www.puderniczkama.blogspot.com
    email puderniczkama@gmail.com
    pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako aneciorek
    lubie na fb tez jako Aneta Olbryś https://www.facebook.com/aneta.olbrys.7
    email aneta.olbrys@gmail.com

    jestem brunetka bo lubie być kokietka....bo kobiety kochają brąz i uwodzącę w "nim" są..brunetkowe love jest czadowe..kolor stały i ciepły,smakuje pysznie wygląda niebainsko wszysce faceci go pragna..

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję Blog jako... Zareklamowana Paula
    Lubię na FB jako... Paula Zareklamowana
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Z natury jestem brunetką, ale z największą przyjemnością rozjaśniam swoje włosy na blond (pasemka). Dlaczego ten kolor, a nie inny? Otóż właśnie blond rozświetla skórę i twarz. Wygląda ona na młodszą i zdrowszą, a co za tym idzie, ja się lepiej w niej czuję :) i pomimo tych 'okropnych' dowcipów o blondynkach, nie czuję się zrażona do tego koloru - wręcz przeciwnie ;)
    E-mail: lovely-paula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog obserwuję jako: www.spokojniimpetycy.blog.pl
    Na fb jako: Aśka Michalska,
    Odpowiedź: jestem brunetką :) co prawda przez jakieś 3 lata intensywnie farbowałam włosy chcąc je trochę rozjaśnić, bądź nadać im o wiele ciemniejszy odcień. Jednak teraz jestem na etapie swoich naturalnych brązowych włosów i cieszę się, że w końcu są moje, zdrowsze :))
    ja.michalska@wp.pl
    Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję Blog jako... Anonimowy Anna Firszt
    Lubię na FB jako... Anna Firszt https://www.facebook.com/anna.firszt.3
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Brunetką :) ponieważ nią jestem i nie zamieniłam bym na blond ..to co dała natura odpowiada mi :D
    E-mail:ania-f19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję Blog jako marti395
    Lubię na FB jako 100001833538758@facebook.com
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Brunetka ponieważ byłam blondynką przez wiele lat i postanowiłam zmienić swój wygląd i życie wyszłam za mąż, właśnie 23 października 2013 roku po 4 latach małżeństwa urodziłam synka Jasia, jestem szczęśliwą kobietą, a nadto mój fryzjer wyjechał do Niemiec, a pasemka bląd trzeba mieć pojęcie i do ble kogo nie będę chodziła :-)
    E-mail : marti395@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję Blog jako... SzynatThe
    Lubię na FB jako... Katarzyna Katarzyna

    Odpowiedź na wybrane pytanie:

    Dlaczego jestem Blondynką/Brunetką. Przyznam się, że to z pozoru proste pytanie okazało się dla mnie w rzeczywistości trudne...Właściwie to jestem brunetką bo taka się urodziłam, bo takie geny przekazała mi mama...W związku z tym nasuwa mi się pytanie: dlaczego nigdy nie zmieniłam koloru włosów? Niestety jestem osobą, która boi się zmian, chociaż z doświadczenia wiem, że w moim przypadku zmiany w moim życiu wychodziły mi na dobre...No ale przecież tu chodzi tylko... i aż o włosy! Jednak to co do tej pory tak naprawdę hamowało mnie przed zmianą koloru to były nienajlepsze doświadczenia moich koleżanek z farbowaniem. Każda jedna po latach żałowała, że zmieniła kolor i że przez to włosy są w złym stanie i że marzą o tym by mieć naturalne włosy. Jednak często powrót to naturalnego koloru nie jest możliwy! Być może ktoś powie, że wystarczy dobrać odpowiedni kolor farby, który będzie identyczny z naszym naturalnym kolorem...Jednak to już nie to samo! Włosy, które latami były poddawane regularnemu farbowaniu zmieniają strukturę, mniej się błyszczą...Te obserwacje skutecznie powstrzymały mnie od zmiany koloru włosów, chociaż przyznam , że czasami miałam ochotę sprawdzić czy korzystnie wyglądałabym w blondzie. Jednak jak dotąd jestem naturalną blondynką i nigdy nie farbowałam włosów i sądzę, że zdecyduję się na to dopiero, gdy włosy zaczną mi siwieć. Wówczas będę mogła wybrać blond. Póki co do pierwszych siwych włosów mam jeszcze czas.
    Muszę też dodać, że często "natura" wie lepiej w czym wyglądamy najlepiej. Kolor włosów przekazany w genach warto docenić i nie zmieniać go pochopnie bo coraz częściej trudno spotkać kobietę w naturalnych włosach, nietkniętych chemią.

    Pozdrawiam:)

    e-mail: kalinkaa23@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się przeinaczyło w tekście, dlatego dodaję dobrą wersję:

      Obserwuję Blog jako... SzynatThe
      Lubię na FB jako... Katarzyna Katarzyna

      Odpowiedź na wybrane pytanie:

      Dlaczego jestem Blondynką/Brunetką. Przyznam się, że to z pozoru proste pytanie okazało się dla mnie w rzeczywistości trudne...Właściwie to jestem brunetką bo taka się urodziłam, bo takie geny przekazała mi mama...W związku z tym nasuwa mi się pytanie: dlaczego nigdy nie zmieniłam koloru włosów? Niestety jestem osobą, która boi się zmian, chociaż z doświadczenia wiem, że w moim przypadku zmiany w moim życiu wychodziły mi na dobre...No ale przecież tu chodzi tylko... i aż o włosy! Jednak to co do tej pory tak naprawdę hamowało mnie przed zmianą koloru to były nienajlepsze doświadczenia moich koleżanek z farbowaniem. Każda jedna po latach żałowała, że zmieniła kolor i że przez to włosy są w złym stanie i że marzą o tym by mieć naturalne włosy. Jednak często powrót to naturalnego koloru nie jest możliwy! Być może ktoś powie, że wystarczy dobrać odpowiedni kolor farby, który będzie identyczny z naszym naturalnym kolorem...Jednak to już nie to samo! Włosy, które latami były poddawane regularnemu farbowaniu zmieniają strukturę, mniej się błyszczą...Te obserwacje skutecznie powstrzymały mnie od zmiany koloru włosów, chociaż przyznam , że czasami miałam ochotę sprawdzić czy korzystnie wyglądałabym w blondzie. Jednak jak dotąd jestem naturalną szatynką i nigdy nie farbowałam włosów . Sądzę, że zdecyduję się na to dopiero, gdy włosy zaczną mi siwieć. Wówczas będę mogła wybrać blond. Póki co do pierwszych siwych włosów mam jeszcze czas.
      Muszę też dodać, że często "natura" wie lepiej w czym wyglądamy najlepiej. Kolor włosów przekazany w genach warto docenić i nie zmieniać go pochopnie bo coraz częściej trudno spotkać kobietę w naturalnych włosach, nietkniętych chemią.

      Pozdrawiam:)

      e-mail: kalinkaa23@tlen.pl

      Usuń
  16. Obserwuję Blog jako: Dorota G
    Lubię na FB jako: Dorotka Gargas
    https://www.facebook.com/dorotkagargas?ref=tn_tnmn
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem Brunetką, ponieważ genetyka tak zadecydowała... Lecz nie jestem z tego powodu zła, ponieważ w swoich naturalnych włosach czuje się znakomicie... Pasują do moich oczu, jasnej cery, brwi... Dlatego chcę być nadal tą tajemniczą, subtelną i uwodzicielską długowłosą brunetką, którą często można zobaczyć w koku=)
    E-mail: dorota_gargas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję Blog jako Grażyna Ryndak
    Lubię na FB jako - tak samo jak wyżej
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem brunetką i bardzo dobrze mi z tym. Kiedyś próbowałam farbowania na czerwone kolory... ale latka mijają i jednak swój kolor to swój. Kolor taki stworzyła natura, dobrała je do mojej skóry, oczu... po prostu kocham ten kolor... bo już ich przetłuszczanie, wypadanie NIE
    E-mail: grazpraca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję Blog jako... Tiffany Blue
    Lubię na FB jako... Tiffany Blue
    Odpowiedź na wybrane pytanie:
    Jestem dumną brunetką! Nie farbuję włosów, ponieważ kocham swój kolor, jest to odcień ciepłej, ciemnej czekolady z rudymi refleksami. Latem rozjaśniają się o 2-3 tony i wtedy kocham je najbardziej ;) Ufam naturze i wiem, że do mojej ciemnej oprawy oczu to najlepszy odcień.
    E-mail: tiffanyblueblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję Blog jako...Katarzyna Sobczyk
    Lubię na FB jako... Katarzyna Sobczyk Lenart
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem brunetką i chce nadal nią być, chociaż nie zawsze tak było...Urodziłam sie blondynką, ale zszarzałam i znudzona całą tą burą szarością zaczęłam zmieniać kolory i fryzury jak rękawiczki...Mówi się, że każda taka zmiana jest NA głowie u kobiety jest także zmianą W jej głowie, symbolem rozpoczęcia nowego etapu w życiu i to chyba rzeczywiście prawda. Ja blondynką byłam w LO, kiedy marzyłam o miłościach i romansach, ruda stałam się na studiach, kiedy zachłysnęłąm się całą tą wolnością i nieograniczonymi możliwościami, a na brunetkę zrobiłam się kiedy zostałam mamą, żoną, kiedy poczułam, że znalazłąm swoje miejsce w życiu...Jestem brunetką i lubię nią być, chociaż mówiąc szczerze w tym momencie zastanawiam się nad powrotem do naturalnego koloru włosów - nie wiem jeszcze tylko, co to oznacza dla mojego zycia...;)
    E-mail: senzasonno@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię na FB jako Ola Rumińska.
    Jestem blondynką, bo natura mnie blondynką stworzyła. Przeszłam mnóstwo metamorfoz kolorystycznych, żeby w końcu dojść do wniosku, że jednak natura wie najlepiej. Poza tym... "Mężczyźni wolą blondynki". ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję Blog jako: Monika N
    Lubię na FB jako: Monika Niedzielska
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Blondynką zostałam dlatego, że bardzo mi się podoba ten kolor i wydaje mi się, że blondynki wyglądają sympatyczniej i mają bardziej promienną twarz. Moja mama nawet twierdzi, że w jasnych włosach mi dużo ładniej, bo w ciemnych wyglądam jak jędza :) Moja mama też się farbuje na blond, więc chyba poszłam w jej ślady, a że mi się też to spodobało to tak już zostało :)
    E-mail: monyramala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję Blog jako Gosia Kazik
    Lubię na FB jako Gosia S.
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem brunetką, ponieważ lepiej się czuję w ciemnych włosach i bardziej one pasują do mnie niż blond
    E-mail: gosia.kazik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję Blog jako... Joanna J
    Lubię na FB jako..Joanna J.
    E-mail: iaera@poczta.fm
    Jestem brunetką, żebym mogła opowiadać kawały o blondynkach i nie czuć się skrępowana, kiedy ich nie rozumiem. A co bym miała wpisać, gdybym była ruda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania akurat o blondynkę lub brunetkę, bo nagrody dedykowane są właśnie dla tego koloru włosów. Ale myślę, że "ruda" może zawsze odpowiedzieć, że chciałaby lub kiedyś chciała być Blond ver. Brunett ;)

      Usuń
  24. Obserwuję Blog jako: Tosia z Uroczyska.
    Na FB Lubię! jako Tosia z Uroczyska
    e-mail: tosiazuroczyska@poczta.fm
    Kiedyś byłam naturalną jasną blondynką, ale włosy ściemniały i jestem szatynką i to naturalną, nigdy niefarbowaną!!! Dlaczego? Bo lubię mój naturalny kolor. A propos pytania, skłaniam się ku blondynce, bo już kiedyś nią byłam, na szczęście nie z charakteru :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję Blog jako Aktywna Mama
    Lubię na FB jako Małgorzata Justyna Skrzypulec
    Odpowiedź na wybrane pytanie:

    Nigdy nie miałam problemu z kolorem swoich włosów. W moim przypadku było tak. Jak tylko sięgnę pamięcią do lat dzieciństwa byłam blondynką o anielskich falowanych włosach. Wszyscy zazdrościli tego koloru ponieważ miałam wiele odcieni tego koloru na mojej głowie. Następnie przechodziłam etap farbowania włosów i eksperymentowania. Miałam na głowie brąz z jasnymi pasemkami, odcień rudego a nawet w pewnym momencie czerń. Po tych wszystkich zabiegach postanowiłam wrócić do naturalnego koloru i zafarbowałam włosy na blond. Jak później się okazało moje włosy bardzo pociemniały i jak tylko było widać odrosty musiałam farbować aby nie było widać ciemnych odrostów. Tak upłynęło kilka dobrych lat. Teraz postanowiłam aby moje włosy miały naturalny kolor i okazało się w salonie fryzjerskim mam ciemny blond lub jasny brąz ale tak do końca nie jestem pewna. Moim zdaniem to jasny brąz i też jestem z tego dumna. Tak więc powiem tak: jestem tym kim jestem i mam taki a nie inny kolor włosów i już nie zmienię go na inny bo dobrze się w nim czuję i jestem z niego dumna.


    E-mail: mamakochakosmetyki@gmail.com

    Baner na blogu umieszczony i informacja na FB również

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję blog jako Anna Bielaszewska
    Na FB lubię oba profile jako Ania Bielaszewska
    Mail: annabielaszewska123@gmail.com

    ODP. na pytanie:

    Jestem blondynką nie naturalną a farbowaną;). Moja czupryna przeszła wiele metamorfoz, nie tylko koloru ale również fryzur, króciutkie, mokra włoszka czy trwała prostujaca. Jak to mówią kobieta zmienną jest -chyba jestem tego wzorcowym przykładem. Już od około 3 lat jestem wierna kolorowi blond. Polubiliśmy się nawzajem i myślę ,że to ten jedyny !!! Nie licząc małych poprawek, nie byłabym sobą. Postanowiłam ocieplić nieco odcień ,by lepiej pasował do karnacji i nie było tak szybko widać odrostów. Więc oto jestem aktualnie w wersji blond... Choć nie wykluczam,że kiedyś może znów pokuszę się o coś znacznie ciemniejszego ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + udostępnienie na FB
      https://www.facebook.com/ania.bielaszewska/posts/376203922523641

      Usuń
  27. Jestem blondynką bo generalnie mam włosy o kolorze mysim, który nie jest moim ulubionym kolorem. Od wielu lat farbuje włosy na blond z różnym skutkiem to jednak w blondzie czuje się najlepiej. Blond bardzo mnie odmładza i dodaje takiej delikatności.Raz w życiu pofarbowałam włosy na ciemny brąz i stanowczo dodałam sobie od razu 10 lat, w dodatku fatalnie ten kolor wyglądał z moją jasną karnacją. Blond kojarzy mi się z ciepłem , latem i Miami:)
    Choć marzę o naturalnym swoim kolorze to jednak za każdym razem gdy pojawia się już większy odrost wracam do blondu. Ostatnio zamarzył mi się blond w zestawieniu z ombre ale niestety mieszkam w tak małym mieście, w którym chyba żadna fryzjerka by mi tego nie zrobiła:(
    Obserwuję Blog jako ola zielonka
    Lubię na FB jako Aleksandra Zielonka
    E-mail: olaziel@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię na FB jako...Marta Niedziółka
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Dlaczego jestem blondynką?
    Hmmm...
    Mój brat pewnie powiedziałby że dlatego, bo gdy dzwoni do mojego mieszkania na domofon odbieram i pytam gdzie już jest i kiedy będzie:) Mój mąż z kolei powiedziałby, że dlatego, że zdarza mi się zabłądzić we własnym mieście, w którym mieszkam od urodzenia. A Pani z kiosku na pewno pomyślała sobie, że muszę być blondynką, słysząc moje pytanie „ile płacę?” po tym jak poprosiłam o bilet za złotówkę:)
    Może i trochę mieliby rację... Ale jedno jest pewne – jestem blondynką bo mam długie blond włosy od urodzenia, nigdy nie miałam innego koloru i na razie na pewno nie zamierzam tego zmieniać ;) A kawałów o blondynkach słucham z przyjemnością i śmieję się z nich serdecznie:)
    E-mail: martakurek9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako Beata Drab
    lubię na FB jako Beata Drab
    odpowiedz: wcześniej byłam blondynką i znowu chcę nią być ponieważ ten kolor włosów odmładza i wygładza rysy twarzy. Brunetką zrobiłam się tylko na prośbę swojego faceta który lubi ten kolor włosów u kobiet, ale nie czułam się w tym odcieniu dobrze. Ten kolor włosów wg mnie wyostrzał moje rysy twarzy i postarzał mnie.
    E-mail: beta42@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję Blog jako...Róża Pyszka
    Lubię na FB jako... Róża Pyszka
    Odpowiedź na wybrane pytanie:
    Jestem blondynką ,
    Z wesołą minką,
    Różne kolory na głowie miałam,
    Ale w blondzie najlepiej wyglądałam,
    Więc ciągle do niego wracałam,
    Byłam brązowa i ruda,
    Ale to nuda,
    Blond zawsze i wszędzie,
    Modny wciąż będzie,
    Dlatego blond ja ,
    Znów na głowie mam ;)



    E-mail: rozapyszka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję Blog jako: Live, eat, stay fit.
    Lubię na FB jako: Dominika Sadkowska
    Odpowiedź na wybrane pytanie:
    Jestem blondynką, gdyż kilka lat temu zmieniłam chłopaka i, jak to kobieta w takich okolicznościach, potrzebowałam zmienić i fryzurę. Teraz pragnę wrócić do brązu, bo ten jednak bardziej oddaje moją osobowość, dodaje pazura i zadziorności :)
    E-mail: dominika.sadkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię na FB jako...Joanna Bolek
    Odpowiedź na wybrane pytanie:Jestem blondynką :-), dlaczego chciałabym być brunetką? Żeby zobaczyć jak to jest mieć ciemne włosy i czy życie jakoś się wtedy zmienia :-) Nie odważę się na zmianę koloru, ponieważ mój obecny naprawdę bardzo lubię, ale jak to natura kobiety ciągle marzę i myślę o jakiś zmianach :-)
    E-mail:azdb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. LUBIĘ na fb jako Barbara Trybus
    Chciałabym być blondynką,ale tak na 1 dzień,żeby zobaczyć jak wyglądam w bląd włosach,tylko nie wiem czy bym się odważyła,bo od zawsze jestem brunetką nie farbowałam i nie farbuję włosów..Lubię naturalny kolor,uważam że jeśli takie mam to widocznie tak ma być i już:):):)
    boty20@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję Blog jako Justyna K.
    Lubię na FB jako Justyna Klusek
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Moja droga do blondu była bardzo długa, a przecież taką się nią urodziłam!:) Przez długi czas nie mogłam zaakceptować mojego blondu, nie lubiłam go, był mysi. Z czasem zrozumiałam, że to jednak natura wie najlepiej w jakim kolorze nam do twarzy :) I postanowiłam wrócić do blondu. Teraz tylko muszę go odpowiednio pielęgnować i mam nadzieję,że odwdzięczy mi się pięknym wyglądem :)
    E-mail:tinka_22@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję Blog jako Marta Hornicka
    Lubię na FB jako Marta Marta
    Odpowiedź na wybrane pytanie:

    Dlaczego jestem blondynką?
    Jak to zawsze bywa - blondynki chcą być brunetkami, brunetki blondynkami, dziewczyny z kręconymi włosami chcą mieć proste i na odwrót. Nigdy nie dogodzisz! Ja blondynką jestem od zawsze, to mój naturalny kolor włosów. Ale skłamałabym mówiąc, że nie chciałam nigdy mieć innego koloru - a to fajnie by było mieć rude, może trochę brązowe, może czarne? Na szczęście zawsze wahania brały górę i nigdy nie zmieniałam koloru. Dziś, mając 21 lat mam swój naturalny kolor włosów i kilka pasemek. Chyba jest się czym chwalić, bo dziś już w gimnazjum dziewczyny biegają z pełnym makijażem i pofarbowanymi włosami. Dlaczego jestem blondynką? Zawsze będąc o krok od farbowania włosów myślałam sobie - dlaczego właściwie to robię, dla chwilowego widzi mi się? Matka Natura dobrze wiedziała co robi, dając nam kolor włosów taki jaki mamy, kolor brwi jaki mamy, kolor skóry i oczu. Po co to zmieniać na siłę? Urodę trzeba podkreślać, a nie zmieniać. Większość dziewczyn, które pofarbowały kolor włosów za jakiś czas i tak wraca do swojego naturalnego stwierdzając, że jest im w nim najlepiej. No i zostawałam przy tym moim "nieszczęsnym" wtedy blondzie, marzyłam o innych kolorach... A dzisiaj za nic nie oddałabym swojego naturalnego koloru włosów, co więcej dzięki temu, że zawsze jakoś uciekłam od tego farbowania dzisiaj mam zdrowe włosy i nie oddałabym ich nikomu. Bo nie oszukujmy się - czy blondynka czy brunetka, najważniejsze żeby włosy były zdrowe i lśniące! Każdemu dobrze jest w innym kolorze włosów i nie ma się co kłócić nad wyższością blondu nad brązem i na odwrót. To też zupełna ściema, że faceci wolą blondynki, bo piękno nie jest uniwersalne i jeden będzie wolał blondynkę, drugi brunetkę a trzeci znów rudą. Więc pozdrawiam wszystkie białogłowe, szatynogłowe i rudogłowe!

    E-mail: martahornicka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję Blog jako... AniaSKF
    Lubię na FB jako... Anna Pitala
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Chciałabym być brunetką gdyż ciemny kolor włosów jest przepiękny. Odbijają się w nim wszystkie promienie słońca. A co najważniejsze kolor ten jest łatwy do pielęgnacji.
    E-mail: 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję Blog jako... Milena M
    Lubię na FB jako... Milena Mn
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem i chciałabym być brunetką, ponieważ brunetki mają ciepłą, kuszącą urodę, podczas gdy blondynki są albo przesadnie seksowne, albo lodowate jak królowe śniegu.
    E-mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję Blog jako...Aneta Poniatowska
    Lubię na FB jako... Aneta Poniatowska
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Nie jestem brunetka ani blondynka, nie chce byc brunetka ani blondynką. Jestem czerwono - ruda i jest mi z tym dobrze. Mama zaś moja pomimo iż jest brunetką farbuję się na blond... by wyglądać młodziej (jej tłumaczenie;P)
    E-mail: a.w.poniatowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję Blog jako vesp007er (vesper lizbark)
    Lubię na FB jako Amelia JA
    Odpowiedź na wybrane pytanie:

    Blondyną bardzo bym chciała być,
    Swym zachowaniem stereotypy przełamywać.
    Jak wiadomo blond zawsze w cenie,
    Blondynki wszędzie mają większe powodzenie.
    Kawałami o blondynkach się nie przejmuję,
    Dla tych, co je mówią riposty szykuję!

    E-mail: vesp007er@o2.p,

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję Blog jako katiuszek
    Lubię na FB jako Moja Osobistosc
    Odpowiedź na wybrane pytanie: jestem blondynka bo taka sie urodzilam, zdecydowanie lepiej mi w jasnym kolorze a poza tym BLONDYNKI to fajne dziewczynki a szczegolnie te niebieskookie jak ja ;D
    E-mail: mojaosobistosc@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję Blog jako... Magdalena B
    Lubię na FB jako... Magdalena Błażejewska
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem brunetką i chcę nią być ponieważ po krótkim eksperymentowaniu z włosami stwierdziłam ,ze w tym kolorze jest mi najlepiej:)
    E-mail: lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję Blog jako... KasiaNajda
    Lubię na FB jako... Kasia Najda Zajega
    Odpowiedź na wybrane pytanie: jestem brunetką, bo lubię, bo ten kolor lubi mnie, dzieki niemu czuję się ze sobą dobrze :). Byłam blondynką, byłam ruda, czerwony kolor na włosach też miałam, i jestem teraz taka jaka sobie sama wybrałam :)
    E-mail:

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję Blog jako bognyprogram
    Lubię na FB jako Bogny Program
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem blondynką, bo tak chciała Matka Natura:) Wybrała dla mnie porcelanową skórę i złociste pukle co było strzałem w dziesiątkę - dokładnie w takich barwach czuję się najlepiej.
    E-mail: bodzia161@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię na FB jako Aga Fijołek
    E-mail: agnieszka.fijolek.poczta@gmail.com

    Jestem blondynką, bo jestem Słowianką!
    A Słowianki... same wiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję Blog jako dobiezka
    Lubię na FB jako Marta Dob.
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem brunetką, ponieważ taka się urodziłam. Kocham naturalność i nie lubię ingerować w decyzje pani natury :D poza tym jako jedna z nielicznych kobiet lubię ten kolor i nie chcę go zmieniać;)
    E-mail: dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję Blog jako...Sabii
    Lubię na FB jako... Sabi Sabi
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Jestem brunetką, brunetką od urodzenia. Póki siwieć nie zacznę kolor ten nosić będę. Pięknie w nim wyglądam i tak zostanie na zawsze:)
    E-mail:isthemagic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję Blog jako: zaba233
    Lubię na FB jako: Magda Szafarowska
    Odpowiedź na wybrane pytanie:
    Jestem brunetką bo taka już jest moja "ciemna" strona natury, czuję się z nią dobrze i niech tak zostanie:)
    E-mail: zaba233@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję Blog jako darmoszki
    Lubię na FB jako Natalia Rosińska
    Odpowiedź na wybrane pytanie:
    Jestem brunetką (tak właściwie to szatynką) od zawsze- na zawsze. Jestem nią, ponieważ trudno byłoby być blondynką, mając w najbliższej rodzinie same ciemne głowy ; )) Pasuje to do mojej twarzy, do koloru oczu (piwne) ; )

    Być brunetką- super sprawa,
    z nami zawsze jest zabawa.
    My wesołe, zwariowane,
    dookoła uwielbiane ; ))
    Nasza "ciemna strona mocy"
    ujawnia się zazwyczaj w nocy ; ))
    My szalone, my radosne,
    czasem troszkę i zazdrosne,
    ale taką już naturę mamy,
    a w konkursach wygrywamy! ;DD
    (w prawdzie okażę się, ale mam nadzieję, że tak!) :)

    E-mail: natalyyjka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję Blog jako: magdalena switala
    Lubię na FB jako: swita77

    Odpowiedź: Ktoś kiedyś powiedział, że podobno każda kobieta marzy, by choć raz w życiu być blondynką. Uważam, że nie miał racji, bo ja nigdy takich marzeń nie miałam, nawet w okresie młodzieńczego buntu;) Od zawsze chciałam być brunetką z bujną czupryną. I choć może nie mam super gęstych włosów, ale upragniony kolor zachowałam. Uważam, ze natury nie warto poprawiać, bo czasem efekt może wyjść opłakany i zamiast zachwycać nowym kolorem włosów będziemy straszyć wyglądem dzieci i ryzykujemy, że na ulicy nie poznają nas znajomi. Natura zazwyczaj wie, co komu pasuje, więc ja zostaję przy jej wyborze:)

    E-mail: szczurek7704@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję Blog jako Mariola
    Lubię na FB jako Mariola Wiś...
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Muszę wam coś wyznać. Nigdy, w moim 23-letnim życiu, nie farbowałam włosów. Jestem brunetką prawdziwą, od urodzenia i myślę, że nigdy się to nie zmieni. Taki a nie inny kolor włosów to nie przypadek. Ciemny brąz idealnie odzwierciedla moją osobowość. Brąz bowiem to symbol prostoty, harmonii z naturą, spokoju i bezpieczeństwa - czyli wartości, które są dla mnie fundamentalne. Moim żywiołem jest ziemia, lubię twardo po niej stąpać i czuć stabilizację. Jako brunetka czuję się po prostu klasycznie piękna :)
    E-mail: mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję Blog jako Agnieszka Lipińska
    Lubię na FB jako Agnieszka Lipińska
    Dlaczego jestem Blondynką?
    Jestem blondynką dlatego, że ten kolor lepiej do mnie pasuje. Jestem osobą otwartą, pełną życia, radosną, wesołą i tak też kojarzy mi się kolor jasnego blondu. Ciemny kolor (brunetka) do mnie nie pasuje, bo bardziej kojarzy się z tajemniczością, odwagą, drapieżnością - ja taka nie jestem. Poza tym mam bardzo jasną cerę i z ciemnymi włosami wyglądam jak wampirzyca. No i najważniejszy powód: narzeczony woli blondynki ;)
    E-mail:agnieszka.lipinska21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale tu tłok!
    Obserwuję Blog jako Aneta Flow
    Lubię na FB jako Aneta Majkowska
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Zostałam blondynka na drodze eliminacji. Najpierw byłam ruda - wściekle ruda - podobało mi się, ale coś podkusiło mnie by eksperymentować. Tak zaczęła się moja podróż, przez wszystkie kolory, jakie tylko są, miałam nawet czarne włosy. Skończyło się na tym, ze mama chodziła za mną i mówiła, ze wyglądam jak wiedźma (niestety miała rację...). Moja mama od młodości jest blondynką i koniec końców, przytłoczona genetyczną determinacją pogodziłam sie z losem, ze blond będzie mi towarzyszył aż do trumny...
    E-mail: carfloooo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję Blog jako Princessa Egoistka
    Lubię na FB jako Wioleta R.
    Odpowiedź na wybrane pytanie: Dlaczego jestem blondynką i na pewno nigdy nie zostanę brunetką. Odpowiedz jest prosta. Blond to nie tylko kolor włosów to stan umysłu i styl życia. A jak stare i przysłowie mówi mężczyźni wolą blondynki. :)
    E-mail: wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Oberwuję Blog jako : Olalatyija;
    Lubię na FB jako Ewelina Woźniak;
    Odpowiedź na wybrane pytanie :
    Jestem Blondynką bo taka się urodziłam. Taka jest moja natura i tak mi najlepiej. Od x lat jestem blondynką, nie wyobrażam sobie żeby kiedyś miało być inaczej. Blond kolor to ja i z nim czuję że jestem sobą. Nie wiem czyt potrafiłabym się odnaleźć w świecie jeśli zmieniłabym kolor. Na dzień dzisiejszy jednego jestem pewna : Byłam blondynką, jestem blondynką i będę blondynką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podać adresu email : ewelinkapaulinka@o2.pl :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.