poniedziałek, 10 grudnia 2012

Ogłaszam Konkurs "Świąteczny" z Biflora.pl

Dziś poniedziałek, więc ogłaszam obiecany Konkurs "Świąteczny" na moim blogu. Sponsorem nagród jest bardzo Kreatywna osoba - właścicielka firmy Biflora.pl



Podstawowe Zasady konkursu:
 
1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com i/lub fanem mojego fanpage na FB TUTAJ
2. Musisz polubić fanpage Biflora.pl na FB TUTAJ.
3. Musisz odpowiedzieć na PYTANIE:
"Jakie lubisz najbardziej ozdoby na choinkę i dlaczego"

 
Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem w formie:
 
Obserwuję Blog jako...  i/lub Lubię Blog na FB jako...
Lubię Biflora.pl na FB jako...
Odpowiedź. ...
E-mail: ...


4. Możecie też dodać baner konkursowy na swoim blogu, choć nie jest to warunek konieczny. Po prostu będzie mi miło.
 
A oto nagrody w konkursie:

 
Nagroda za pierwsze miejsce:
Zestaw ozdób choinkowych
Unikalny zestaw 6 ozdób choinkowych dodawanych losowo.
Ozdoby mają wysokość od 6,5 cm do 11 cm, szerokość od 6 do 8,5 cm.
Każda ozdoba została ręcznie wykonana z białego gipsu z największą dbałością o szczegóły. Do każdej zawieszki dodany jest sznureczek w złotym kolorze. Barwy ozdób utrzymane są w ciepłej tonacji. Oczy wykonane z sztucznej cyrkonii.  Ozdoby pięknie błyszczą - zostały obsypane brokatem. Tył wymalowany białą farba zapobiegającą brudzeniu gipsem. Całość zapakowana jest w ZIELONY okrągły koszyczek oraz celofan.


Nagroda za drugie miejsce:
Personalny Aniołek
Poszukujesz bardziej osobistego prezentu ten aniołek jest dla Ciebie! Wykonany z białego gipsu z największą dbałością o szczegóły. Barwy utrzymane w ciepłej tonacji. Oczy wykonane ze sztucznej cyrkonii. Wymiary: 9,5x12 cm.
Złotym markerem napisane zostanie dowolne imię lub krótki tekst.
 
Zapraszam na stronę sklepu Biflora.pl, gdzie znajdziecie więcej informacji o produktach TUTAJ.
 
 
 
Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu do 16.12.2012 r. w osobnej notce.
 
Regulamin konkursu:
 
Postanowienia ogólne
1.1 Konkurs pod nazwą „Świąteczny” przeprowadzony zostanie na blogu "Świat kobiety i jej dziecka..." http://miraga80.blogspot.com/ przez jego autorkę, zwaną dalej Organizatorem.
1.2 Sponsorem nagród w konkursie jest Biflora.pl

Monika Piekarczyk z siedzibą w Łukowicy, Łukowica 192, 34-606 Łukowica, REGON: 122705720, NIP 7372099286, reprezentowaną przez Monikę Piekarczyk – Właściciela - zwanym dalej Sponsorem.

Zasady konkursu
2.1 Uczestnikiem konkursu może zostać każda osoba, która spełni wszystkie wymagania konkursowe:
a) zostaniu obserwatorem bloga
http://miraga80.blogspot.com i/lub fanem fanpage bloga Organizatora na FB.
b) zostanie fanem fanpage Biflora.pl na FB
c) odpowie na pytanie konkursowe
2.2 Zadaniem uczestników konkursu jest odpowiedź na pytanie konkursowe:
"Jakie lubisz najbardziej ozdoby na choinkę i dlaczego"
 
w formie pisemnej w komentarzu pod notką konkursową.
2.3 Konkurs przeprowadzony zostanie w dniach od 10.12.2012 do 15.12.2012 r.
2.4 Ogłoszenie wyników nastąpi dnia 16.12.2012 r. na blogu Organizatora konkursu.
2.5 Nagrodą w konkursie jest:
Zestaw ozdób choinkowych (wartość nagrody 29,00zł brutto)
oraz Personalny Aniołek (wartość nagrody 10,99zł brutto).
2.6 Organizator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego skasowania każdego zgłoszenia Uczestnika bez uprzedzenia, w wypadku naruszenia przez użytkownika postanowień Regulaminu lub naruszającego przyjęte powszechnie normy obyczajowe.
2.7 Organizator i Sponsor konkursu zastrzegają sobie prawo do zmiany terminu ogłoszenia wyników.
2.8 Organizator konkursu wybierze spośród nadesłanych zgłoszeń najlepsze dwie prace.
2.10 Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, nagrody przyznawane w konkursie „Świątecznym” są zwolnione z opodatkowania.
2.12 Nagrody wysyłane są tylko na terenie Polski.
 
Postanowienia końcowe
3.1 Dane osobowe Uczestników biorących udział w Konkursie będą wykorzystywane zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu zgodnie z Regulaminem.
3.2 Wszelkie reklamacje można zgłaszać na mój e-mail:
miraga@interia.eu podczas trwania konkursu.
3.3 Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
3.4 Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

 
ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU
 
Jeśli zwycięzcy szybko wyślą mi swoje adresy, to na pewno nagrody zdążą trafić na ich choinki. :) A więc zgłaszajcie się, a wyniki już 16.12.2012.

20 komentarzy:

  1. Obserwuję Blog jako: Marta
    Lubię Biflora.pl na FB jako Marta G.
    Odpowiedź. Bardzo lubię ozdoby, które można po prostu zjeść(pierniczki, lizaki w kolorowych papierkach). Ale najbardziej te własnoręcznie robione. Wielką radość sprawia mi tworzenie takich ozdób oraz późniejsze podziwianie ich przez całe święta :)
    E-mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Melania W
    Na FB jako Melania I.
    Najbardziej lubię ozdoby przypominające owoce i dary lasów, bo wyglądają naturalnie :)
    mw007@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne ozdoby choinkowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Blog na FB jako Anna Hutta
    Lubię Biflora.pl na FB jako Anna Hutta
    Uwielbiam ozboby zrobione własnoręcznie, co roku z mężem i synkiem siadamy i robimy łańcuch oraz aniołki i mikołaje z papieru.W tym roku dołaczy do nas drugi synek.Oprócz ozdób papierowych chłopcy będą ze mną wycinać różne kształty z piernika.Dzieki temu co roku nasza choinka wygląda wyjątkowo i inaczej
    E-mail: ciotka_anka_85@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako MTTEAM
    Obserwuję Blog jako: Mariola blogerka
    Lubię Biflora.pl na FB jako Mariola blogerka
    Najbardziej lubię wielorakość ozdób na choince, ponieważ choinka ma być kolorowa i bogato strojona. Choinka ma błyszczeć z daleka, ma przykuwać uwagę, ma się podobać, dlatego każda choinka ubrana z sercem będzie piękna.
    E-mail: mt.team123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :* http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Kinga B.
    Na FB jako Kinga Bajcar M.
    Z ozdób choinkowych najbardziej kocham gwiazdy.
    Dlaczego?
    Dlatego, że to od gwiazdy się wszystko zaczęło, a ponad to, uwielbiam patrzeć , jak córce sprawia radość zakładanie jej co roku na wierzchołek choinki.
    Email. nika85@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia dla wszystkich bioracych udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: malinowa Chatka
    Lubię na FB jako: Barbara W
    Lubię na FB jako: Barbara W.
    Najbardziej lubię dwie ozdoby wiszące na mojej choince, są to dwa prawdziwe świeczniki przedwojenne, które dostałam od Babci, to taki rodzaj klipsa, zakończony srebrnym metalowym ptaszkiem z długim ogonkiem z włosia, trudno dostać odpowiedniej wielkości świeczki, dlatego wytwarzam je sama co roku. Może i te ozdoby są już zniszczone i gdzie niegdzie pojawiła się na nich plamka rdzy, jednak zapalone w Wigilię, wprawiają mnie w niesamowity nastrój i przypominają dawne Wigilie spędzane właśnie z całą rodziną u Babci z tym niepowtarzalnym klimatem, którego już niestety nie potrafimy odnaleźć w naszych dorosłych Świętach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Kasiella
    Lubię na FB jako Katarzyna.R.
    Lubię na FB jako Katarzyna.R.
    Ozdoby wiszące na mojej choince,są dla mnie bardzo ważne.Najbardziej lubię gdy moja choinka jest ubrana w ozdoby przygotowane przez moją rodzinkę,wtedy choinka wygląda najpiękniej.Piękne łańcuchy bombki z szyszek,ludziki zrobione ze słomki...Od kilku lat tradycją w moim domu rodzinnym jest przygotowanie ozdób choinkowych,co roku wymyślamy coraz to nowsze i coraz piękniejsze ozdoby.Myślę,że każdy z Nas powinien spróbować swoich sił by stworzyć coś oryginalnego i pięknego.Naprawdę Warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję Blog jako: Pati Karasińska
    Lubię Biflora.pl na FB jako Patrycja K.
    Odpowiedź: Ja w tym roku, w związku z tym że siedzę w domu na zwolnieniu lekarskim postanowiłam zrobić samodzielnie przeróżne ozdoby choinkowe...

    Marzą mi się szydełkowe gwiazdki ale nigdy nic na szydelku nie robiłam więc... postanowiłam namówić moją babcię, żeby je dla mnie zrobiła...
    Teraz tak myślę... jak wyglądałyby gwiazdki powycinane z kanwy... Obsypane brokatem... marzy mi się z nich kurtyna do okna
    E-mail: pati153@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię jako Iwona Matelska

    najbardziej lubię smakowite ozdoby:)
    lukrowane pierniczki, cukrowe sople i przepyszne czekoladowe trufle.
    To niezły pretekst do niewinnej przekąski :)
    już od wieków dzieci i dorośli maskowali papierki po cukierkach i podkradali pierniki ze świątecznego drzewka.

    iwaaa91@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję Blog jako agf
    Lubię Biflora.pl na FB jako Aleksandra Filipowska
    Odpowiedź: Ostatnimi czasy bardzo kombinuję z ubieraniem choinki. Nie korzystam z kupnych bombek, raczej staram się sama wymyślić takie tematyczne choinki. Jednego roku miałam pierniczki i cukrowe lizaki, ostatnio suszone owoce i orzechy, a w tym roku z racji uczącego się chodzić dziecka będzie też bez szkła - trochę w stylu skandynawskim - filcowe renifery, białe pluszowe serduszka, robione przeze mnie mini prezenciki z kolorowych tekturek. Słowem - lubię ozdoby oryginalne, ręcznie robione, takie, jakich nikt inny nie ma, bo są niepowtarzalne :)
    E-mail: a.filipowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję Blog jako... Angelika angelusia
    Twój blog na FB: Angelika M.
    Lubię Biflora.pl na FB: Angelika M.
    Odpowiedź: Ja uwielbiam wszelakiego rodzaju szklane bombki. Najlepiej te ręcznie malowane :) Pracowałam kiedyś w firmie produkującej takie cuda i do dziś mam zamiłowanie do tych małych cudeniek ,wieszanych na świątecznym drzewku :)
    e-mail: angelika_musial@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako Anna A
    Obserwuje na FB jako Anna Świrska

    Ja uwielbiam bombki pamiątkowe po mojej Babci. Mam ich już niestety niewiele bo z wielu przyczyn tłukly się. Ale są bardzo wyjatkowe,bo Babcia również była wyjatkową oaobą,taką ją zapamietałam krótko żyła,ale mam z nią same dobre wspomnienia. Niektóre bombki są duże okrągłe ślicznie zdobione a niektóre małe w kształcie domków,księzyca itp :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój Email- Andzia6668@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam anioly ... one musza byc na choince ,,, zwiastuja dobra nowine

    wioleta gladysz

    marwiol5722.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ozdoby choinkowe ręcznie robione bo one są metki ,,Made in China '' pozbawione. Dzieci przy ich tworzeniu wiele radości mają i całe swe cerce do ich wnętrza wkładają .Nie ulegam amerykańskiej modzie a dzięki marce Biflora ma piękną świąteczną bajkę w swoim ogrodzie .Oni gipsowe odlewy każdemu oferują a moje dzieci specjalnymi farbkami każdą bombkę malują .Malowanie bombek dzieciom ukojenie po stresowym dniu w szkole daje a takich pięknych ozdób nikomu się nie sprzedaje .U mnie często migrena występuje gdy widzę jak niejeden Polak chodząc po hipermarketach czas marnuje a są takie obiekty w których dziecko na uśmiech i spotkanie oczekuje .Hospicja niektórych przerażają a mi siły na dalszą egzystencję dają .Razem z moimi dziećmi Hospicja odwiedzamy i tak najpiękniejsze ozdoby stwarzamy .Malowanie ozdób każdemu radość daje a moda na ozdoby ,,Made in China '' już się nie sprzedaje .Każda choinka osobowość różną ma bo każda Polska rodzinka charakterek jej da .

    wara44@onet.pl Obserwuje jako AW Facebook Andrzej W

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię Blog na FB jako Sylwia R.
    Lubię Biflora.pl na FB Sylwia R.
    Odpowiedź: Moje ulubione ozdoby choinkowe to bombki "vintage", które odziedziczyłam na choince po mojej babci i dziadku. Są piękne, obsypane brokatem i takie delikatne, chociaż nie mają nic wspólnego z obecną modą, to według mnie są najpiękniejsze na choince!
    E-mail: xxsylviaxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.