wtorek, 25 grudnia 2012

Kluski z makiem - przepis.

Jedna z moich wigilijnych potraw:
 
Kluski z makiem
 



Składniki:
 
- makaron (u mnie makaron Literki Wielicki)
 
- masa makowa
- rodzynki melelaye
(u mnie od Skworcu.com.pl)
 
 

Przygotowanie:

Ugotować makaron. Dodać masę makową, rodzynki i pokrojone pomarańcze. Wymieszać i gotowe.
 

Więcej bakalii znajdziecie u Skworcu TUTAJ.
 
 
 
A firmę Makaron Wielicki TUTAJ.
 
 
 
Notka została napisana wcześniej i dodana została automatycznie.
Święta spędzam oczywiście z rodziną :)

12 komentarzy:

  1. Ja robię inaczej troszke ,wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam, ciekawe zestawienie, chyba dodałabym miód i orzechy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to są tzw. makiełki z makaronem, bądź bułką - wolę z bułką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny makaron literki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Z pomarańczkami nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas tez się je kluski z makiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.