poniedziałek, 31 grudnia 2012

Ostatnia przesyłka w 2012 roku

Z racji, że Sylwestra spędzam w domu z córeczką i nie muszę przygotowywać żadnych potraw, strojów, czy makijażu, pochwalę się Wam moją ostatnią przesyłką.
Listonosz był tak miły i zostawił dziś w mojej skrzynce kopertę.
A w niej:
 
Krem ochronny z ekstraktem bawełny Ziaja 100ml
 
 
 
Przesyłka pochodzi z akcji przeprowadzonej na stronach firmy International Paper
Jak miło dostać coś na sam koniec roku :)
 
 
Życzenia będą jeszcze później...

20 komentarzy:

  1. Ja tez w domku.
    Ale make-up sobie strzeliłam sylwestrowy mimo to. A co! Chociaz w domu poczuję sylwestrowy klimat z Polsatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak miły koniec roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Ziai, gratulacje :)
    Ja też w domku, ale będzie smacznie i fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też go dzisiaj otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka miła niespodziwajka jak dla mnie.

      Usuń
  5. Płoną sztuczne ognie,
    płynie już muzyka,
    idzie Nowy Rok,stary już umyka
    więc wznieśmy puchary,
    tańczmy do rana,
    niech los nam nie szczędzi kawioru i szampana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak Ci sie bedzie sprawował :)
    Szczesliwego Nowego roku!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No nie wiem kiedy go będę używać, bo na razie jestem wciąż zachwycana Lotionem do rąk
      Spice orange & sandalwood Kinetics.

      Usuń
  7. super! wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest jeden z kosmetyków Ziaji któremu mówie , Neeeee :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noto muszę wypróbować, choć moje ręce nie są wymagające, prędzej stopy ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.