poniedziałek, 8 maja 2017

Nicole 9ml + Smart Filler


O perfumach Nicole pisałam już Wam kiedyś przedstawiając dwa zapachy: 001 i 801 w 30 ml buteleczkach. Dziś pokażę Wam 9 mililitrową buteleczkę i napełniacz o nazwie SMART FILLER NICOLE.




Pojemność: 9ml
Marka: Nicole - FB TU
Producent: Eurokotra
Made in France


Moja opinia:

Tym razem perfumy Nicole znajdują się w małych buteleczkach, bo zaledwie zawierających 9 ml. Są one szklane i zakończone plastikowym spryskiwaczem. Ta wielkość jest idealna do małej torebki. Nie tylko zawiera niewiele miejsca (wysokość około 8,5 cm), ale także jest dość lekka.


Jeśli tylko skończy się Wasza perfuma (9ml = ok. 200 psiknięć), to odkręcając ją, można ponownie napełnić. Może być to ten sam zapach albo inny, jeśli macie ochotę na zmianę.

 
Nowością tu jest specjalny napełniacz do tych buteleczek: SMART FILLER NICOLE. Jest to plastikowa butelka o pojemności 120 mililitrów ze specjalnym zakończeniem, które umożliwia przelanie jej zawartości do naszej perfumetki. To proste nalewanie bez niepotrzebnego rozlewania.

 
Dla siebie wybrałam tym razem zapach numer 111. Jest to odpowiednik LANCOME HYPNOSE. Nie lubię zbyt mocno się perfumować, więc w tym przypadku używam góra dwie aplikacje przed wyjściem. Zapach bardzo przypadł mi do gustu.


Męski zapach 814 to natomiast odpowiednik TOM FORD TABACCO VANILLE. Jest to mocno męska nuta, więc wystarczy 1-2 psiknięcia na cały dzień. Mąż używa ich na przemiennie z innymi perfumami.


Jeśli zainteresowałam Was marką Nicole, to możecie zapisać się do Klubu Nicole. Dzięki temu zyskujecie rabat -35% na zakupy dla siebie i swoich bliskich. Sprawdźcie szczegóły.

Znacie Nicole? Macie już swoje ulubione zapachy?

8 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jedna buteleczka starcza aż na tyle aplikacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprytnie to wymyślili :) ciekawa jestem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka zapachów Nicole,są całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych "psiknięć" wychodzi jak na taką raczej małą pojemność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.