czwartek, 17 kwietnia 2014

Ćwiczymy głoskę "L"

Obecnie przyszła pora u nas na trening głoski L. Przygotowałam dla nas kartoniki z krótkimi słowami zaczynającymi się na L.



Dodatkowo spróbujemy naukę sylab LA, LU, LI, LE, LY, LO. Zobaczymy jak nam pójdzie, choć jestem głównie nastawiona na wyćwiczenie prawidłowego ustawienia języka, przy wymowie tej głoski, a nie konkretnie na opanowaniu czytania. Ćwiczymy również przed lustrem dokładne ułożenie języka przy wymowie L.


Przykładowe wyrazy do ćwiczeń:
lampa, lody, leki, loki, lalki, las, lato, lot, ludzie, lis, lew, lizak, list, liść, lekarz, lustro, lejek, leżak.


I na koniec nasz pomocnik Lew Leszek, który ćwiczy z nami prawidłową wymowę (znaleziony w necie, można go wykonać również z rolki do papieru).

http://miraga80.blogspot.com/search/label/K%C4%85cik%20Zabawy%20i%20Edukacji

Już nie nudzę, idziemy co nieco poćwiczyć.

18 komentarzy:

  1. oooo jesteś pomysłowa, ładny LEw

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie bardzo co jest na 4 kartoniku, bo nijak nie mogę powiązać tej rodzinki z literką L ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak byłam mała miałam właśnie z "L" spore problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze świetną zabawę wymyśliłaś ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moje dziecko szybko się nudzi i musi być ciągle w biegu, nawet w domu.

      Usuń
  6. genialny pomysł!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne pomysły, a lew uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z takim ćwiczeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.