sobota, 19 maja 2012

WYGRANE KOSMETYKI.

Dziś muszę się pochwalić paczuszką, którą wczoraj przyniósł listonosz.
Zdobycze wygrane zostały 07.05.2012 na blogu Jagody B.
Bardzo ładny blog, zapraszam do odwiedzania.

Link do tego rozdania:
http://badratt.blogspot.com/2012/04/rozdanie-pierwsze.html

Było to jej pierwsze rozdanie. Dla mnie szczęśliwe.

Jak widać na zdjęciu:

- mini szampon Alverde 50ml (kosmetyk naturalny),
- maseczka czekoladowa Schaebens 15ml,
- maseczka ze złotem Schaebens 2 x 5ml,
- różowy lakier do paznokci Butterfly MAXIMA 11ml,
- czerwony lakier do paznokci Smart girls get more 7ml,
- odżywka do paznokci Eveline 8w1 12ml,
- perłowy cień w rolce (nigdy jeszcze takiego nie używałam).

Oczywiście najbardziej cieszy mnie jasny różowy lakier i odżywka do paznokci. Ale w ogóle jestem zadowolone, że mi się udało i że tak szybko przyszły wszystkie nagrody. :)

Niedługo na pewno zrecenzuję na blogu niektóre z tych produktów. Dziś użyłam odżywki.

Najlepsza była moja córcia, która uwielbia wszystkie paczki. Układała wszystkie skarby na stole i się nimi zachwycała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.