czwartek, 17 maja 2012

ANTI-PERSPIRANT invisible FOR BLACK & WHITE roll-on – moja recenzja.

Dziś opinia o tym co używam codziennie i bez czego nie da się obejść:

ANTI-PERSPIRANT invisible FOR BLACK & WHITE roll-on.



Cena: 7,79 zł (kupiłam w promocji)
Pojemność: 50ml

Marka: NIVEA


Bez alkoholu i barwników.



Moja opinia:

Jest to jak na razie najlepszy anti-perspirant z jakim się spotkałam. Faktycznie nie zostawia białych śladów, ani żółtych. Ochrona może nie jak napisane 48h, bo kto tyle czasu się nie myje, ale na cały pracowity dzień, to już tak.

Wcześniej stosowałam roll-on firmy adidas, ale był mniej skuteczny.

Do wyboru kilka nut zapachowych. Wszystkie delikatne. Mój lekko kwiatowy.

Poza tym bardzo łagodny dla skóry, nie podrażnia, nie uczula oraz nie wysusza skóry. Stosowałam bezpośrednio po goleniu, rzeczywiście bez alkoholu, bo nie występuje uczucie pieczenia.

Jeśli jeszcze nie odnaleźliście swojego TOP anti-perspirantu, to ten mocno polecam.

1 komentarz:

  1. Również stosuje ten sam anti-perspirant i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.