czwartek, 7 marca 2019

Zakupy do domu z bee.pl

Ogólnie lubię robić zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w sklepach internetowych. Jednak ostatnio bardzo irytuje mnie coraz większy bałagan w niektórych dyskontach i coraz dłuższe kolejki. Dlatego często wygrywają u nas zakupy online. Ostatnio trafiłam na sklep bee.pl, gdzie kupię produkty spożywcze, kosmetyczne i wiele innych. Jeśli jesteście ciekawi, co trafiło do mojego wirtualnego koszyka i potem do domu, to zapraszam na dalszą część wpisu.
Sklep internetowy bee.pl

Zacznę od produktów spożywczych. Wybrałam świetne herbaty Teekanne. Dla mnie tradycyjna Earl Grey, natomiast dla córki i męża wersja Earl Grey cytryna. Spróbujemy też Herbatę owocową Passion Fruit. Są to produkty wysokiej jakości, które umilą nam jeszcze dość długie i zimne wieczory.
Herbata Teekanne Earl Grey


Znajdziemy tu także produkty z kategorii zdrowa żywność. Ja wybrałam dla nas Żurawinę suszoną ciętą Targroch, którą dodaję do jogurtów, musli oraz ciast. Inka Bio Orkiszowa ma czasem zastąpić u mnie kawę, mam nadzieję, że tak będzie. Trafiła do nas także Woda kokosowa 100% Vera Farm, która wielkie zainteresowanie wzbudziła u mojej córki.


Oczywiście nie mogłam ominąć działu z kosmetykami. Wybrałam dla całej rodziny Mydło do rąk i ciała z cedrem syberyjskim Babuszka Agafia. Od dawno kusiła mnie ta marka i w końcu do mnie trafiła. Dla córki natomiast wybrałam produkt 2w1 Lorenay, czyli żel pod prysznic i szampon do włosów Myszka Minni. Żel świetnie się pieni, ładnie pachnie i dobrze spłukuje. Ma ładne opakowanie, które na pewno zachęci ją do samodzielnych kąpieli. 


Poza tym potrzebowałam jeszcze czegoś na prezent dla dziecka, które miało pojawić się w naszej rodzinie. Jakie było moje zaskoczenie, że w bee.pl jest cały dział z produktami dla dzieci. Można tam zakupić prawie całą wyprawkę dla bobasa. Są: pieluszki, smoczki, butelki, bodziaki, nawet nasze ulubione pozycje książkowe z Wydawnictwa Egmont i wiele innych rzeczy, które przydadzą się każdej mamie.

Znalazłam tu świetną zabawkę. Jest to Aktywna kula panda PLAYGRO, którą może bawić się już 6-miesięczny niemowlak. 
Kula panda Playgro

Jest kolorowa, wygodna do trzymania oraz bezpieczna. W środku znajdują się grzechoczące kule, które w ciekawy sposób będą rozwijać zmysły dziecka. Na pewno chętnie dziecko sięgnie po taką pandę, a przy okazji rozwinie swoje umiejętności motorycznie.  

Mogę się tu już też pochwalić, że zostałam ponownie ciocią wspaniałego chłopczyka. Nie mogę się doczekać, kiedy go w końcu zobaczę face to face i wręczę przygotowane prezenty.

Zakupy w sklepie internetowym bee.pl uważam za udane. Cenię sobie wygodę przy kupowaniu, a tu spotkałam się z łatwym panelem w obsłudze, zrozumiałymi kategoriami produktów i odpowiednimi sorterami pozycji. To, co przemawia za tym sklepem, to także przystępne ceny, szeroki asortyment, produkty znanych marek oraz brak kolejek, które irytują mnie w sklepach stacjonarnych. Na spokojnie mogę zrobić tam zakupy w każdą niedzielę.

Znacie już sklep bee.pl?

6 komentarzy:

  1. Tez mam coraz mniejszą ochotę na zakupy stacjonarne. Tego sklepu jeszcze nie miałam okazji poznać, ale z chęcią przejrzę jego asortyment

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten hummus jest przepyszny! A po Inkę sięgam w wersji klasycznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam spróbować Inki w innych wersjach.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.