piątek, 14 sierpnia 2015

Odżywka do włosów Cosmo Naturel /shea-cytryna-szałwia

Oprócz odżywek i masek silnie regenerujących używam też produktów z półki kosmetyków naturalnych. Tym razem trafiła do mnie:
Odżywka do włosów shea - cytryna - szałwia Cosmo Naturel


Dzięki właściwościom Masła Shea, ekstraktu z Szałwii i olejku z Cytryny odżywka idealnie odżywia włosy, nadaje im blasku, pozostawia włosy miękkie, gładkie i przyjemnie pachnące. Sprawia, że ich pielęgnacja to prawdziwa przyjemność.
Cena pełnowymiarowego produktu: 39,99zł
Pojemność pełnowymiarowego produktu: 500ml
Marka: Cosmo Naturel
Producent: Laboratoire Gravier Francja

Źródło: kalina-sklep.pl

Skład:



NIE ZAWIERA: syntetycznych substancji zapachowych, sztucznych barwników, konserwantów, barwników, GMO, silikonów, parabenów, PEG.


Moja opinia:

Odżywka ma konsystencję mleczka kosmetycznego. Jest dość rzadka o żółtawym odcieniu.

Oryginalne opakowanie jak widać jest z pompką, ja jednak używałam próbek w saszetkach. Zresztą zostawiłam sobie kilka na wyjazd wakacyjny.

Zapach ma lekko cytrynowy, orzeźwiający, delikatny. Nie zauważyłam jednak, by utrzymywał się na włosach po wyschnięciu.

Pomimo naturalnego składu odżywki włosy bardzo dobrze się rozczesują. Po wyschnięciu są bardzo miękkie, lekkie. Taki efekt miałam do tej pory chyba tylko po jednej odżywce.

Włosy są też błyszczące, choć ten blask określiłabym na poziomie średnim. Zauważyłam też, że odżywka ogranicza też ich puszenie się, stają się bardziej gładkie i ujarzmione. Całkiem przyjemna odżywka o jeszcze bardziej przyjemnym składzie.

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.

Znacie może inne produkty tej marki? Mi została do wypróbowania jeszcze odżywka do włosów shea - jojoba - aloes.

14 komentarzy:

  1. musze znowu zabrac sie za probki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę pełnowymiarowe produkty, ale na wyjazd taka odżywka w saszetkach idealna.

      Usuń
  2. świetnie, że włosy po niej dobrze się rozczesują i są błyszczące

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam wszelaki maski i odżywki, bo których włosy się ładnie błyszczą <3 a jeszcze jak są naturalne to już w ogole miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej odżywki i pierwszy raz ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji stosować kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji wypróbować :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład całkiem przyjemny, może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie kojarzymy tej marki. Od używek jakoś stronimy, ale ta naprawdę zapowiada się super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie znam tej marki ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.