środa, 6 lutego 2013

SKIN COMFORT - początek męskiej kuracji.

Po raz kolejny na moim blogu pojawia się suplement diety od firmy AvetPharma. Tym razem jest to ich nowość:
 
SKIN COMFORT
 
 
Od razu zaznaczę, że będzie go przyjmował mój mąż.

Informacja od producenta:
 
SKIN COMFORT suplement diety przeznaczony jest do profesjonalnej pielęgnacji skóry od wewnątrz.
Dzięki połączeniu właściwości spiruliny i kwasu hialuronowego z bioaktywnym działaniem wyciągu z zielonych pędów owsa, izoflawonów sojowych, polifenoli z nasion winogron oraz 10 witamin SKIN COMFORT suplement diety pozytywnie wpływa na komfort skóry, jej nawilżenie i elastyczność. Witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry. Biotyna pomaga zachować zdrową skórę i włosy. Witamina C, E i B2 pomagają w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym w celu spowolnienia starzenia się komórek.
 

Cena: 19,99zł
Zawartość: 30 kapsułek po 493 mg
Producent: Avet Pharma S.K.A
 
 
Zalecana dzienna porcja do spożycia:
 
1 kapsułka, po posiłku. Kapsułkę należy popić wodą. 



Składniki:
 
suchy ekstrakt z zielonych pędów owsa (Avena sativa), spirulina - wysokobiałkowy produkt z alg morskich (Spirulina algae), żelatyna , suchy ekstrakt z nasion soji (Glycine max) zawierający 40% izoflawonów, suchy ekstrakt z nasion winogron (Vitis vinifera) zawierający 95% polifenoli, witamina C (L-askorbinian sodu), kwas hialuronowy, niacyna (amid kwasu nikotynowego), krzemian glinowo-potasowy (nośnik), kwas pantotenowy (D-pantotenian wapnia), witamina E (octan DL–alfa-tokoferylu), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca), dwutlenek krzemu (substancja przeciwzbrylająca), witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny), witamina B2 (ryboflawina), witamina B1 (monoazotan tiaminy), azorubina (barwnik), czerwień koszenilowa A (barwnik), kwas foliowy (kwas pteroilomonoglutaminowy), biotyna (D- biotyna), witamina B12 (cyjanokobalamina). 

 
Oczekiwania:
 
Suplement diety będzie przyjmować mój mąż. Obecny stan jego skóry to pojawiąjce się wypryski co jakiś czas oraz przesuszanie skóry twarzy.
Nasze oczekiwanie, to przede wszystkim zapewnienie skórze odpowiedniego nawilżenia od wewnątrz. Zobaczymy co zdziała ten suplement.
 
 
Więcej informacji znajdziecie w sklepie internetowym AvetPharma TUTAJ.
 


Powiedzcie mi jak u Was spisują się suplementy od AvetPharma? Coś możecie szczególnie polecić?  

18 komentarzy:

  1. ciekawe jak się suplement spisze u meza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden listek tego suplementu, od dłuższego czasu sobie leży w koszyczku ;)
    Stosowałam megakrzem, bratekplus i obecnie celluoff i to mogę polecić.
    Ostatnio zakupiłam też inerbiotykC, ale jeszcze nie łykałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią dowiem się jak suplement działa na Twojego męża :)
    W moim przypadku sprawdziłoby się coś do wzmocnienia włosów i paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w trakcie kuracji Bratkiem PLUS :)
    A na swoją kolej przed wakacyjnymi wyjazdami czeka Cellu OFF :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bratek się u mnie nie sprawdził, Krzem zadbał trochę włosy (ale i tak wypadają a liczyłam głównie na wzmocnienie) a tego preparatu jeszcze nie łykałam :) mam listek, ale czekam aż skończę inne suplementy, żeby móc go ocenić

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE WIEM ALE NIE LUBIE LYKAC TABLETEK...

    OdpowiedzUsuń
  7. a pisalas ze nie masz juz suplementow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla siebie nie mam :)
      Choć wygrzebałam ostatnio jeszcze próbki MegaKrzemu i łykam.
      A Skin Comfort stosuje mąż.

      Usuń
  8. Też jestem ciekawa efektów ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam ostatnio o tym suplemencie na facebooku, ale wciąż się nad nim zastanawiam, więc chętnie poczytam o efektach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie próbka tego suplementu... ciekawe jak wam się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Też dostaliśmy, ale z testami jeszcze czekamy :P Opisz koniecznie na blogu jak podziałało na męża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Attractive sесtiоn of content.
    I ϳust stumbleԁ uрοn your ωeb ѕitе and in
    аccesѕion cаpіtal tо aѕsеrt that
    I gеt actuаlly enjoyеd aсcount your blog рοsts.
    Αnуωay I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently quickly.

    Also visit my site garden centers for sale

    OdpowiedzUsuń
  14. unremarkably, this is completed to appear into it
    inherent slope effects and risks, while Semenax has 100% natural combat-ready ingredients, is Liberate of reported slope personal effects, and is not a do drugs.

    Here is my web blog :: how do you increase seminal fluid volume

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.