piątek, 22 lutego 2013

Prostoznatury.pl - zdrowa przesyłka.

Niedawno udało mi się załapać do Akcji testowej na FB sklepu internetowego Prostoznatury.plZobaczcie co będę testować. Jest to suplement diety:
 
Sok z liści pokrzywy Alter Medica 500ml
 
 

Prostoznatury.pl pisze o sobie:
 
Od 2005 roku prowadzimy sklep internetowy. Zajmujemy się sprzedażą naturalnych suplementów diety oraz dermokosmetyków.
Opis firmy
Zajmujemy się sprzedażą naturalnych suplementów diety firm: Alter Medica, Biocol Laboratorios, A-Z medica, Afra Odorica, Ginseng Poland, Kenay A.G, Diod, Power Health Products Ltd, Walmark i wieku innych, oraz dermokosmetyków firm: Bielenda, Argiletz, Combe Pharma Ltd, Farmona, Naturalna Kosmetyka, L'Biotica, Natu Pharm, Onkomed, Scan Anida.
Misja
Chcemy promować naturalne metody leczenia, zioła, minerały i te preparaty naturalne, których działanie zostało udowodnione i wypróbowane.
Każdy sprzedawany przez nas specyfik jest bezpieczny dla zdrowia i otrzymany z naturalnych surowców najwyższej jakości.
Nieustannie staramy się uatrakcyjniać zawartość naszej oferty, uwzględniając najnowsze osiągnięcia medycyny naturalnej.

 

Całą ofertę znajdziecie TUTAJ.
 
 

Są też na FB TUTAJ.
 

Nigdy nie piłam soku z pokrzywy. Nie pamiętam też kiedy ostatnio stosowałam kosmetyków z tą rośliną w składzie. Tym bardziej jestem ciekawa moich wrażeń na ten temat.
Z jego właściwości najbardziej liczę na dobre działanie na moje włosy, które wciąż wypadają i na paznokcie, które ostatnio stały są łamliwe, jak nigdy dotąd.
Soku powinno mi wystarczyć na około 10 dni kuracji, więc po tym okresie spodziewajcie się jego recenzji.
 

Stosował ktoś z Was kiedyś sok z pokrzywy? Macie jakieś doświadczenia na ten temat?

8 komentarzy:

  1. Sok z pokrzywy ? Nie wiedziłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ;) Ja dzisiaj otrzymałam od nich tonik do testowania, także recenzja za 2 tyg będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze widzę :) Bardzo jestem ciekawa tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie stosowałam :P
    ciekawe jak smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam nawet, że istnieje takie cuś jak sok z pokrzywy :)
    Z pokrzywy stosowałam płukanki na włosach, pokrzywa rewelacyjnie wpływa na kondycję włosów.
    Czekam więc na recenzję Twojego soku z pokrzywy , ciekawe jaki ma smak ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie stosowałam, ale moja znajoma miała pewne problemy ze zdrowiem i robiła sobie sałatkę z pokrzywy i pomogło jej to wzbogacić brakujące witaminy, oraz włosy przestały jej wypadać. :) Ciekawa jestem Twojej recenzji tego soku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w trakcie testowania i w sumie zaskoczyłam się, bo w smaku całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.