niedziela, 24 lutego 2013

Kolagenowa śmietanka pod prysznic BingoSpa - recenzja.

Kolejny kwartał w ramach współpracy z BingoSpa w toku, a więc pora na pierwszą recenzję. Na dziś wybrałam produkt, który najbardziej mnie zaciekawił swoją nazwą:
 
Kolagenowa śmietanka pod prysznic 
 

Opis produktu:

Śmietanka BingoSpa zawiera czysty kolagen i ekstrakty z morskich alg.
Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem.
 
Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe - powoduje to z czasem utratę jędrności i elastyczności skóry. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy systematycznie dostarczać jej kolagenu.
 
Algi morskie zawierają proteiny, polisacharydy, polifenole, lipidy, witaminy oraz mikro i makroelementy. Zawierają także chlorofil, chinony, fitosterole i poliaminy. Algi morskie zawierają w sobie wiele białek występujących w NMF czyli naturalnym czynniku nawilżającym. Zapewniają przez to optymalne nawilżenie skóry i nadają jej miękkość oraz elastyczność.
 
Kolagenowa śmietanka BingoSpa pod prysznic o kremowej konsystencji i subtelnym zapachu, to rytuał - relaks dla zmysłów i przyjemność dla skóry - delikatnie myje i pielęgnuje, pozostawiając skórę odżywioną i nawilżoną.
 
Cena: 8,00 zł
Pojemność: 300 ml
Producent: Bingo spółka Jawna
 
 
 
 
Skład:

Aqua, Sodium Laureth-2 Sulphate, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, styrene/Acrylates Copolyner, Soluble Collagen, Glycerin; Aqua; Fucus Vesiculosus Extract; Enteromorpha Compressa Extract; Porphyra Umbilicalis Extract; Udaria Pinnatifida Extract; Libothamnion Calcareum Extract, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum.
 
 
Moja opinia:
 
Śmietanka znajduje się w plastikowej butelce zakręcanej nakrętką. Niezbyt to wygodne rozwiązanie pod prysznicem, ale wygląda ciekawie. Jego konsystencja jest dość rzadka, ale nie wodnista. Biała i kremowa. Przypomina trochę słodką śmietankę, ale taką nie za gęstą.
Bardzo przyjemnie się nią myje, tworzy bardzo słabą kremową pianę. Ma łagodny zapach, trochę jakby mydlany. Nic chemicznego, jak było to ostatnio przy jednym serum od BingoSpa. Zapach jak najbardziej mi odpowiada. By sprawdzić, czy nie wysusza skóry, nie stosowałam kilka dni po prysznicu żadnego nawilżacza. Faktycznie nic mi nie przesuszyło, a po każdej kąpieli skóra jest bardzo miła w dotyku i gładka. Cena przystępna.
 
 
Całą ofertę BingoSpa znajdziecie TUTAJ.
 
Są też na FB TUTAJ.

A jak Wam idzie testowanie?

16 komentarzy:

  1. tez ją mam lada dzien bedzie recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Hooho, ze śmietanką się jeszcze nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tez ja i w sumie w ogole zapach mi nie odpowiada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi odpowiada, choć chyba ja co do zapachów to nie jestem zbyt wymagająca. Ważne żeby nie był zbyt natarczywy, a ten nie jest. Poza tym nawet mojemu mężowi przypasował.

      Usuń
  4. śmietanki domycia jeszcze nie miałam
    wygląda na bardzo delikatną

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmietanka, brzmi rewelacyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że śmietanka nie ma wbudowanej pompki - o wiele lepiej by ją się wtedy używało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa, choć rzeczywiście aplikacja może sprawiać problem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny bajer i to za niską cenę, ale chyba nie ciekawi mnie na tyle, żebym go zamówiła. Chociaż trzeba przyznać, że śmietanka brzmi bardziej interesująco niż płyn czy żel pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze śmietanki do kąpania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak szybciutko przetestowałaś :)
    Ja mam zupełnie inne produkty od BingoSpa .
    Co do kolagenowej śmietanki to na szczęście jestem jeszcze przed magiczną "25ką" ;) Ale jak nawilża tak dobrze, jak mówisz to jest to produkt wart polecenia. Recenzja jak zawsze super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 tygodnie ze śmietanką pod prysznicem wystarczyło mi na recenzję. :)
      Oj młodość :)
      Moją skórę nawilża dobrze, choć ona w tej kwestii nie jest na razie wymagająca.

      Usuń
  11. Mnie jakoś nie przekonują zapachy tych kosmetyków z tej firmy są strasznie chemiczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.