wtorek, 26 lutego 2013

Hipoalergiczne płyny do płukania tkanin CONCERTINO BABY - recenzja.

Dziś przedstawię Wam testowanie i moją opinię o dwóch produktów marki CONCERTINO BABY:
 
CONCERTINO BABY - hipoalergiczny płyn do płukania tkanin Soft/Delicate
 

Informacja o produktach:

•Testowany dermatologicznie
 •Przeznaczony do płukania bielizny niemowlęcej i dziecięcej
oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików
 •Zmiękcza tkaniny
 •Ułatwia prasowanie
 •Nie zawiera barwników ani parabenów

Soft - Delikatny, kremowy zapach
 
 
Delicate - Subtelny zapach kwiatów bawełny i hibiskusa
 
 
Cena: około 8,00zł
Pojemność: 1l
Producent: DRAMERS S.A.
 
 
 
 
 
 
 
Moja opinia:

Właściwie odkąd pojawiła się na świecie moja córeczka, czyli od około 3 lat nie używałam tego typu produktów. Nie byłam przekonana co do tego, czy są bezpieczne dla skóry mojego dziecka. Teraz czytając informacje o płynach CONCERTINO BABY, że są to produkty hipoalergiczne, no i z powodu, iż córcia jest już starsza, postanowiłam wypróbować ich działanie.
Oba płyny są bardzo rzadkie, płynne i koloru białego.
Po ich użyciu pranie rzeczywiście jest bardziej miękkie i łatwiej się je prasuje, bo zagniecenia nie są takie sztywne.

Soft - czyli ten różowy pachnie miłym delikatnym zapachem, przypominającym trochę niektóre zapachy kremów, może mydełka.
Po zastosowaniu Delicate (niebieski) pranie ma zapach świeżości.
Właściwie cieszę się, że nie są to intensywne zapachy, bo nie tego potrzebuję, ale właśnie delikatnego i świeżego.
 

Więcej informacji o produktach CONCERTINO BABY znajdziecie TUTAJ.
 

 

Całkiem polubiłam się z marką CONCERTINO BABY. Obecnie testuję także ich żele do prania.
Ostatnio widziałam produkty tej marki w Carrefour.
 

A jakie Wy płyny do płukania używacie?

11 komentarzy:

  1. ten niebieski pachnie ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o ciuszki córki to raczej używam samego proszku(płynu) , bez płynu do płukania

    OdpowiedzUsuń
  3. mój płyn się kończy a na taki milusi to bym się skusiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam :-) też go mam, a w sumie to właśnie mi się kończy :-) używam do prania również naszej odzieży, nie tylko dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te plyny u wielu osob je juz widze na blogach...

    ps : zapraszam na konkurs gdzie do wygrania piekna lalka niemowle od art - baby

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedy moj syn sie urodzin uzywalam plynu i proszlu fair dla dzieci,ale szybko zaczelam prac jego ubranka razem z reszty domownikow bo nie mial zadnych wysypek ani alergi i najbardziej lubimy lenory
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam, w ogóle nie znam concertino, jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.