sobota, 9 lutego 2013

Odżywka do włosów miód - soja Mythos Flax - recenzja.

Jednym z produktów marki Mythos firmy Flax jest produkt przeznaczony do pielegnacji włosów:
 
 Odżywka do włosów miód - soja
Conditioner olive + soy, wheat

 
 

Czytamy na opakowaniu:
 
DZIAŁANIE:
naturalna siła i odbudowa włosów, zapobiega kręceniu się włosów i rozdwajaniu końcówek, odbudowa struktury i renowacja cebulek włosów.

Cena: 17,36zł
Pojemność: 200ml
Producent: FLAX Ltd. Made in Greece
Dystrybutor: Laboris Farma
 
 
SUBSTANCJE AKTYWNE: 
oliwka, soja, miód, proteiny pszenicy


Skład:


Moja opinia:

Odżywka znajduje się w butelce bardzo wygodnie otwieranej, wystarczy tylko wcisnąć przycisk "press". Konsystencja trochę przypomina mi szampony, ale oczywiście się nie pieni.
Odżywka ma ładny zapach, trochę słodkawy, ale bez przesady. Jednak po wyschnięciu włosów, nie ma śladu już po tym zapachu.
Powiem tak, że po zastosowaniu odżywki szału nie ma. Połysk jest, ale nie robi wielkiego wrażenia. Włosy miały się podobno mniej kręci, a ja widzę, że po prostu bardziej podkręcił się ich naturalny skręt. No i się nadal puszą.
Włosy łatwo się rozczesują, są miękkie i bardzo miłe w dotyku.


Więcj produktów marki Mythos znajdziecie u ich polskiego dystrybutora Laboris Farma TUTAJ.
 
 
 
Co tam u Was nowego do włosów?

6 komentarzy:

  1. na pewno znajdzie swoich zwolenników:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam szampon z tej serii i poki co nie mam zastrzeżen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zapach tak szybko ucieka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam problem z puszącymi się włosami. Jedyne co na razie mi pomaga to odżywka do włosów Marc Anthony i olejek Schwarzkopf.

      Usuń
  5. Dla mnie ta odżywka REWELACJA!! Wlosy na koncach przestały być suche bo szczególnie tam ja wcieram. Nie przestłuszczaja sie przynajmniej w moim wypadku, nie wiem jak osoby z krótkimi. Dla mnie hit!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.