piątek, 30 czerwca 2017

Teletubbies - magazyn dla najmłodszych

Nie wiem jak u Was, ale moja córka często skręca w sklepach do regałów z kolorowymi gazetkami. Obecnie nie brakuje na rynku pozycji dedykowanych dla dzieci z dodatkowymi gadżetami. Dziś pokażę Wam magazyn dla najmłodszych.
 
Tytuł: Teletubbies
Redaktor naczelna: Jolanta Tomala
Nr 1/2017
Stron: 24
Wydawnictwo Egmont

Czasopismo dla dzieci „Teletubbies” wraca na rynek prasowy w zupełnie nowej edycji. Magazyn poszerzy portfolio Egmont Polska i trafi do sprzedaży już 28. czerwca 2017 roku. Dwumiesięcznik adresowany będzie do dzieci, które lubią wspólną zabawę z bohaterami serialu „Teletubbies”: Laa-Laa, Tinky Winky, Po oraz Dipsy.
 
Moja opinia:
To magazyn dla najmłodszych i wymaga współudziału rodzica przy wykonywaniu zadań przez dziecko. Może być zachętą do wspólnego spędzania czasu. Nie każdy rodzic sypie pomysłami zabaw jak z rękawa i dlatego czasem warto skorzystać z takiego magazynu.
Zadania w dwumiesięczniku są zróżnicowane i naprawdę takie jak lubię, i lubiłam robić z moim dzieckiem. 
Są tam ćwiczenia rozwijające percepcję wzroku i grafomotorykę:
  • połącz kropki

  •  dopasuj cień

  •  labirynt.
Dwie strony wspólnego opowiadania aktywują do współdziałania rodzica z dzieckiem. Mama lub tata czyta, a córka/syn uzupełnia zdania o słowa widziane na obrazku.
 
Hitem natomiast może być zabawa ruchowa. Robimy bączek, który wskazuje jak mamy się zachować po jego zatrzymaniu. Bawiąc się na zmianę z dzieckiem możemy wywołać wiele śmiechu. Myślę, że to nie tylko zabawa dla najmłodszych.
To tylko kilka zadań, które znajdziecie w magazynie Teletubbies. Każda strona to kolorowe ilustracje z lubianymi postaciami.
Przyznam się, że nieraz moja córka kupuje dla siebie jakiś magazyn tego typu, ale ten naprawdę ma zadania pobudzające rozwój dziecka. Oczywiście magazyn trafi do młodszego dziecka w naszej dalszej rodzinie, bo ćwiczenia są zbyt łatwe dla mojej latorośli, ale opowiadanie o Teletubbies córka sama przeczytała z ochotą.

Jeśli chodzi o zabawkę załączoną do magazynu, to moją córkę zawsze cieszyły takie prezenty. Tu mamy Laa-Laa i łóżeczko oraz mnóstwo możliwości do zabawy: układania dialogów, opiekowania się Teletubisiem, poszukiwania przyjaciół.
 Przyznajcie się jaki stosunek macie Wy i Wasze dzieci do tych stworków?

10 komentarzy:

  1. Moja córeczka bardzo lubi teletubisie i z pewnością spodobałaby się jej ta gazetka

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam Teletubisie, jak byłam dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są Teletubisie, moja córka też czasem ogląda bajki z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w sumie są obojętne tak naprawdę nigdy ich nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam dzieci, ale pracuje z maluchami i chyba te stworki nie są już tak "modne" jak kiedyś :)Dla mnie to one zawsze tak sympatycznie wyglądały, więc być może mojemu dziecku, gdybym je posiadała, to kupowałabym takie czasopismo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecą podobno nadal na jednym z kanałów dla dzieci.

      Usuń
  6. Junior miał go dzisiaj w rękach, ale ostatecznie wybrał inny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znosiłam tej bajki, ale córka od czasu do czasu oglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętamy nasz czas podstawówki jak te ludziki robiły szał w śród dzieci :) Tyle lat minęło a one nadal dobrze się trzymają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny magazyn dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.