poniedziałek, 5 października 2015

Liebster Blog Award ...


Nominowana do zabawy zostałam przez blogerkę Kasię, więc nie pozostaje mi nic innego, jak spróbować odpowiedzieć na pytania.


1. Dlaczego zdecydowałaś się na blogowanie?
Chciałam pewnie, by mnie ktoś czytał.


2. Gdzie chciałabyś się wybrać w podróż marzeń? 

Wiele miejsc bym chętnie zobaczyła, najlepiej podróż dookoła świata.



3. Ulubiona poru roku i dlaczego?

Lato, bo są wakacje.

4. Z czego jesteś najbardziej dumna?

Z mojego dziecka oczywiście, z każdego jej postępu, kroku...

5. Co lubisz robić a czego nie lubisz?
Lubię spędzać czas z najbliższymi i czytać, no i blogować.
Nie lubię prasować, nadal, mimo że mam żelazko z generatorem pary :D


6. Ulubiony program w TV i dlaczego?
Oj tv oglądam mało, więc regularnie nic nie oglądam. Ostatnio widziałam jakiś odcinek The Voice of Poland, bo lubię jak Piaseczny jest trenerem ;)

7. Ulubiona książka i dlaczego?
"Zbrodnia i kara" F.Dostojewski - jest to książka, która mnie poruszała.


8. Wygrana w lotka co robisz z taką wygraną?
Żądzę ;) Podróże, własny dom, pomoc rodzinie...

9. Najgorsze wspomnienie dzieciństwa?
Nie będę czegoś takiego wyszukiwać w pamięci :/

10. Ulubiona zabawa z dziećmi?

na basenie

11. Twoje największe marzenie?
domek mały albo choć własne mieszkanko


Jak zwykle nikogo nie nominuję, kto chętny, zapraszam do zabawy i odpowiedzenie na powyższe pytania w komentarzu.

11 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.