piątek, 8 czerwca 2012

MODA NA KOMUNIĘ I KIBICOWANIE START.


Niedawno w maju byłam na Pierwszej Komunii Św. mojego siostrzeńca. Przyjęcie odbywało się w salonie ich domu. Chciałam Wam przedstawić stylizację jaką wybrałam na tą okazję.

Główny element to sukienka w paseczki kupiona w Croppie za 29,90 zł. Dla mnie prawdziwa okazja, bo leży idealnie, a tak mało kosztowała.





Do tego dodałam długie czarne legginsy, chyba za 10,00 zł.



No i buty. Fakt że chyba sprzed dwóch lat, ale nadal je uwielbiam.

Klapek wrzosowy Via Ravia kupiony w sklepie CCC za 79,99 zł. Pasował wtedy do innej stylizacji, na Chrzciny mojej córci. Jest bardzo wygodny, alternatywa dla tych którzy nie chodzą na wysokim obcasie tak jak ja. W nich jestem wyższa nawet od swojego męża.



Do tego dodałam czarną marynarkę, którą później zdjęłam więc już nie było tak smętnie.

Mi się podobał mój wygląd. J

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Poza tym dziś wielki dzień dla Naszych i dla całej POLSKI. Jak wypadną zorganizowane przez nas Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej EURO 2012? Czy zdamy ten sprawdzian?

I najważniejsze:

18.00 - kibicowanie czas zacząć. Już nie mogę doczekać się meczu POLSKA – GRECJA.

Oby nasi pokazali klasę. Najbardziej kibicuję Jakubowi Błaszczykowskiemu.

To mój piłkarz TOP 1 polskiej reprezentacji narodowej.

 Gadżety już nadmuchane, czekam tylko na pierwszy gwizdek i GOLE…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.