poniedziałek, 4 czerwca 2012

LACTACYD FEMINA – EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ – ocena.

Dziś produkt  bardzo znany, a dla mnie niezbędny:

LACTACYD FEMINA – EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ Do codziennego użytku.


Cena: 13,49 zł za 2 szt.
pojemność: 200ml x 2


Miejsce wytwarzania: GlaxoSmithKline Francja
Dystrybutor: GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Polska


Posiada pozytywną opinię Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego


Lactacyd Femina nie zawiera mydła, pH 5.2, zawiera kwas mlekowy.



Używam go od około trzech lat, od kiedy zaszłam w ciąże i mój ginekolog polecił mi go. Jako alternatywę zaproponował jeszcze szare mydło. Jednak ja nie byłam przekonana do mydła, więc zdecydowałam się na Lactacyd. I jestem bardzo zadowolona z tego wyboru. Dobrze się pieni, jest bardzo wydajny i bardzo łagodny. Nie uczula, chroni przed podrażnieniami. Idealny do codziennego użytku.

Według mnie wcale nie jest przereklamowany, jak twierdzą co niektórzy. I wcale nie wychodzi drogo, gdy kupuję zawsze podwójne promocyjne opakowania. Sztuka kosztuje wtedy niecałe 7,00 zł, to myślę, że nie jest to drogo. Przykręcam tylko pompkę, bo w tych akurat nie ma i gotowe.

Bardzo polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.