czwartek, 14 czerwca 2012

ŻEL POD PRYSZNIC Z MASŁEM SHEA I MINERAŁAMI Z MORZA MARTWEGO ANOVIA od SAFIRA – recenzja.


Wczoraj recenzja o ŻELU NAWILŻAJĄCY – HYDRO ŻEL z aloesem, a dziś mowa będzie o
ŻELU POD PRYSZNIC Z MASŁEM SHEA I MINERAŁAMI Z MORZA MARTWEGO ANOVIA od SAFIRA.

Kolejny fantastyczny produkt.




Cena: 14,90 zł
pojemność: 200 ml
producent: Inline Health & Beauty Ltd UK
dustrybutor: Safira


Myje i nawilża ciało dając uczucie gładkości, wygładzenia i świeżości.




Podstawowe składniki:
Masło Shea, Minerały z Morza Martwego – przywracają naturalne nawilżenie skóry.



Sposób użycia:
Nałożyć na dłoń lub gąbkę i delikatnie wmasowywaćw skórę. Spłukać.

Składniki:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Glycerin, Cocamidoproyl Betaine, Sodium Chloride, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Parfum, Glycol Stearate, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, Citric Acid, Magnesium Nitrate, Limonene, Magnesium Chloride, Linalool, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.



Moja ocena:
Pierwsze co się rzuca w oczy, a raczej mój nos, to fantastyczny zapach żelu. Taki zmysłowy. Jeszcze nigdy nie byłam tak bardzo zachwycona zapachem żelu pod prysznic. Po kąpieli czuć go jeszcze przez pewien czas. Jest bardzo, bardzo miły.


A teraz przejdźmy do mycia. Pieni się dość łagodnie, ale wystarczająco by go rozprowadzić po skórze i wmasować. Efekt po, to uczucie gładkiej skóry. Nawilżenie wystarczające. No i poranny prysznic z tym kosmetykiem zapewnia efekt poczucia świeżości, a nawet pozwoliłabym sobie na  stwierdzenie, że daje dodatkowy zastrzyk energii na resztę dnia. Również wydaje się być wydajny, tylko trzeba uważać by zbyt wiele go nie nabrać.

Ja jestem do niego przekonana od pierwszego użycia. Myślę, że cena adekwatna. Polecam.





Oprócz żelu pod prysznic ANOVIA BODYCARE ŻEL POD PRYSZNIC dostępne są również w tej serii:

- ANOVIA BODYCARE SCRUB DO CIAŁA,

- ANOVIA BODYCARE NAWILŻAJĄCY KREM DO CIAŁA.



Produkt można zakupić w sklepie internetowym SAFIRA.

Jako polecający wpisz: miraga@interia.eu


Czeka cię tam mnóstwo rabatów i promocji.

Zapraszam.




3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa kosmetyków od Safiry...Chyba muszę tam zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie mają bardzo ciekawe rzeczy.
      W następnych postach kolejne testy kosmetyków od Safira.

      Usuń
  2. Interesujący produkt, lubię kosmetyki Safiry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.