wtorek, 23 maja 2017

Wizytówki dla blogera, nie tylko w biznesie

Obecnie wizytówki przydają się nie tylko firmom nastawionym na zyski, ale także w życiu prywatnym. To samo tyczy się blogerów, którzy sięgają coraz częściej po bilet wizytowy.


Po co wizytówka blogerowi? Część blogerów prowadzi swoje blogi tylko hobbystycznie, ale istnieje też grupa, dla których blog jest biznesem i ich głównym źródłem dochodu. W tym drugim przypadku więc nie ma dyskusji. Każdy biznesmen powinien zainwestować w dobre wizytówki. 

Osobiście bloguję z pasji, ale czasem zdarzają mi się współprace oraz kampanie. Wiąże się to także z korespondencją pocztową, gdzie mam okazję dołączyć coś, co będzie mnie identyfikować. Nie posiadam jeszcze blogowego (firmowego) papieru, więc może to być wizytówka z logo mojego bloga.

Wizytówki przydadzą się także na spotkaniu blogerskim. Nie ma co ukryć, że wielu blogerów i blogerek bardziej kojarzę po logo i nazwie strony niż po zdjęciu portretowym, więc szybka wymiana wizytówek podczas spotkania stanie się na pewno pomocna.

Co powinno pojawić się na wizytówkach? To co oczywiste to nazwa bloga (firmy) oraz jego logo. W dalszej kolejności dane kontaktowe: telefon, e-mail, adres. Na takiej wizytówce możemy też zawrzeć adresy naszych social mediów. Łatwym kontaktem i wymianą informacji o firmie jest obecnie Instagram i fanpage na Facebooku. Mała profesjonalna karteczka i mamy wszystko co potrzeba. Wizytówka ułatwia z nami kontakt oraz pozwala  nam w tej krótkiej formie zaprezentować się. Dlatego ważne, aby zadbać o ich profesjonalny wygląd. 

Wizytówki w łatwy sposób można zamówić online w Drukarni Viperprint.pl. To oczywiście jest bardzo wygodne i oszczędza mnóstwo czasu. Jeśli przy zamawianiu lub przesyłaniu projektu pojawią się jakieś problemy, zawsze można skorzystać z pomocy online lub kontaktu telefonicznego. Do dyspozycji pozostaje także cały dział pomocy.

Taki bilet wizytowy musi być zgodny z naszym wizerunkiem. Dlatego ważne, żeby nie był  zwyczajny. Aby się wyróżnić można użyć różnych czcionek, specjalnych wytłoczeń, a także różnego papieru.

Poniżej możecie zobaczyć przykładowe wzory, które oferuje Drukarnia Viperprint.pl

w pionie i w poziomie

na różnym rodzaju papieru i PVC



przezroczyste ze sztucznego tworzywa

z tłoczeniami

Przy typowym biznesie decydując się na własne wizytówki warto przemyśleć, czy będą służyć tylko jako nośnik kontaktowy, czy może chcemy, aby na stałe powiązały firmę z klientami. Wtedy może być ona jednocześnie kartą stałego klienta lub kartą rabatową. Drukarnia Viperprint.pl ma także bogatą ofertę kart biznesowych.

Wizytówka powinna odzwierciedlać nas, dlatego tak naprawdę każda z nich jest niepowtarzalna. Czasem warto dodać na niej osobistą sentencję, aby wzbudzić kontrahencie ciekawość.

A co według Was powinno się znaleźć na wizytówce blogera?

9 komentarzy:

  1. Moje się już kończą więc może sobie sprawię nowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie przed targami zamówiłam sobie nowy komplet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak się móc wymienić w takich miejscach wizytówką ;)

      Usuń
  3. Ja jeszcze wizytówek sie nie dorobiłam :) Nie to ,żebym o tym nie myślała ale właśnie brak mi jakiegoś pomysłu na oryginalny projekt. A co powinno sie na niej znaleźć? Myślę że adres bloga, mediów społecznościowych i chyba imię i nazwisko oraz nasze logo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też jakiś grafik by się przydał, bo z tej strony to ja jestem noga :D

      Usuń
  4. oprócz bloga, na którym nie zarabiam mam firmę. kiedyś miałam wizytówki. skończyły się i chyba muszę pomyśleć o nowych i nowocześniejszych

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy zajmowałam się dużo grafiką, to tworzyłam całe mnóstwo takich wizytówek :) Fajna sprawa i chyba sama muszę pomyśleć nad zrobieniem sobie teraz blogowej wizytówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A widzisz, o wizytówce dla blogera nie pomyślałam.Fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę pomyśleć nad swoją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.