poniedziałek, 29 maja 2017

Jesteśmy piękne każdego dnia

Patrząc na inne kobiety często potrafimy dostrzec w nich piękno. Ta ma ładne nogi, inna usta, kolejna świetnie dobiera ciuchy do swojej sylwetki. Inaczej jest, gdy zadamy takie pytanie sobie: Czy ja jestem piękna?

Tu często brakuje nam pewności siebie. Wpływ na to mają m.in. media i reklamy często pokazujące modelki w roli mam, żon czy zwykłych gospodyń domowych. Tak wykreowany sztucznie model idealnej sylwetki często poddaje w wątpliwość naszą wartość.

7 na 10 kobiet (69%) kobiet i (65%) dziewcząt przyznało, że odczuwa płynącą z mediów i reklamy rosnącą presję, by sprostać nierealistycznym kanonom piękna, co jest niezwykle frustrujące.*

Dlatego Dove po raz kolejny rusza z kampanią Jesteśmy piękne
 
 
 
Bo tak naprawdę niewiele trzeba, aby tak się poczuć. Wystarczy zadbać o swoje zdrowie i codzienną pielęgnację. Dove dba o kobiety już od 60 lat (od 1957 r.) i pokazuje, że każda z nas może poczuć się dobrze w swoim ciele niezależnie od wieku, wagi i pochodzenia.




Należy także pamiętać, że nie ma jednej definicji piękna i zawsze wygląda ono inaczej, i właśnie to jest w nas wyjątkowe: niepowtarzalność, indywidualność, bycie sobą. Zresztą liczy się nie tylko piękno zewnętrzne, ale szczególnie nasze wnętrze. Gdy dostrzeżemy u siebie parę cech in plus, to łatwiej będzie nam dostrzec naturalne piękno w sobie.

Dla swojego komfortu staram się znaleźć chwilę dla siebie podczas codziennej pielęgnacji. Ważne by moje kosmetyki nie tylko oczyszczały ciało i włosy, ale także je odżywiały, nawilżały, a także nadawały im piękny zapach. Ja dla swojej pewności siebie staram się zadbać także o paznokcie i zawsze podkreślić makijażem oczy. Takie drobnostki pozwalają mi dołączyć do Polek, które choć może na razie są w mniejszości, ale dzięki kampanii Dove - Jesteśmy Piękne i swojej odwadze w końcu zaczynają wierzyć, że są piękne. 
 
To jak? Czy Ty jesteś piękna?

* Wyniki badania Dove Global Beauty & Confidence Report przeprowadzonego na grupie 10500 osób: dziewczynek (w wieku 10 – 17 lat) i kobiet (w wieku 18 – 64 lat) z 13 krajów.

9 komentarzy:

  1. Oczywiście, że jestem piękna! Wszystkie jesteśmy piękne i wyjątkowe! Zawsze musimy o tym pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że jesteśmy piękne. Nie ma innej opcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda kobieta jest inna, każda z nas ma jakieś wady i zalety... Ale w tym, że jesteśmy piękne dotyczy każdej z nas tak samo! 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze wypróbowac szampon tej marki, by i moje włosy były piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię dove, zaczęłam akceptować siebie w pełni dopiero gdy zaczęłam zbliżać się do 30-tki

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy jest piękny i idywidualny :) a Dove bardzo lubię, często sięgam po produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. może to zabrzmi dziwnie, ale nigdy sobie tego pytania nie zadawałam, każda z nas powinna znać swoją wartość, tak naprawdę wygląd to tylko nasz dodatek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.