piątek, 9 sierpnia 2013

Premium Rosa - przesyłka do testowania.

Pokażę Wam przesyłkę, z której na pewno skorzysta cała moja rodzina. Pochodzi ona od firmy Premium Rosa.



Piszą o sobie:


Malownicze plantacje dzikiej róży, rozrzucone na polanach leśnych tworzą niepowtarzalny klimat. W czerwcu, gdy zaczynają kwitnąc, unosi się nad nimi niepowtarzalny słodko-różany zapach. Wtedy właśnie przed poranną rosą, zanim słonce zacznie wspinać się na nieboskłon na pola ruszają zbieracze płatków. Za dnia zbieramy czerwone i soczyste maliny, purpurowe wiśnie i drobne czarne jagody. U progu jesieni, gdy wieczory i noce są już coraz chłodniejsze, ale dni nadal jeszcze ciepłe zbieramy owoce aronii, żurawiny i pomarańczowe, piękne owoce dzikiej roży. To z tych świeżych owoców powstają nasze pełne smaku, witamin i zdrowych mikroelementów soki, syropy i konfitury. Wszystkie wyrabiamy metodami domowymi bowiem nasze produkty powstają dla naszych przyjaciół.

A teraz co dokładnie będziemy smakować:
Konfitura z malin
Syrop z czarnej porzeczki
Kwas chlebowy starolitewski
Lutenica łagodna
Sok acerola




Nie ukrywam, że lubię ich produkty i że wiele już z nich próbowałam wraz z moją rodziną. Takim małym fanem tych produktów jest też mój mąż. Dlatego myślę, że testowanie będzie dla nas przyjemnością. Finał oczywiście znajdziecie w recenzjach.
No i kwas chlebowy będę piła po raz pierwszy.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.





Są też na FB TUTAJ.


Znacie już tę markę? Co lubicie najbardziej?

22 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy :) Świetna zawartość paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Premium Rosa ale kwas chlebowy nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero będę próbować pierwszy raz.

      Usuń
  3. Gratuluję i smacznego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kwas chlebowy? hymm... nie próbowałam.
    smakowita przesyłka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowita przesyłka.LUTENICA fajnie smakuje z grillowanymi warzywami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją lubię z grillowanym mięskiem :)

      Usuń
  6. Produkty mają świetne! A kwas chlebowy dałam teściowi który był zachwycony smakiem. Stwierdził, że to jest smak z przed lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak to będzie u mnie.

      Usuń
  7. gratulacje, świetna współpraca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwas chlebowy dla mnie bleee, reszta przepyszna zapewniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiscie piłam ten kwas i jest wstrętny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam konfitury z malin ;)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłam już je kiedyś, są pyszne.

      Usuń
  11. fajne produkty będziesz testować, jestem ciekaw tej Lutenicy

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój Tatko jest wielkim wielbicielem kwasu chlebowego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.