piątek, 3 sierpnia 2012

TSO MORIRI - OSTATNIA WSPÓŁPRACA.

Przyszedł czas na rozpakowanie drugiej paczuszki. Pochodzi prosto od firmy:

TSO MORIRI Touch of nature




Sprawili mi bardzo miłą niespodziankę, bo nie zostałam uprzedzona o jej wysyłce.


A co tam znalazłam:



1. Peeling cukrowy skórka pomarańczowa (Orange peel sugar peeling) 180ml,

2. Tort szwarzwaldzki Mydło organiczne z olejem kokosowym (Black Forest cake),

3.  Mydło w kształcie różowego zwierzątka,

4.  Maska algowa do twarzy (Algae Face Mask) 30g.


I na koniec oczywiście piękny katalog Tso Moriri.


Tso-moriri - Touch of nature pisze o sobie:

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasze produkty harmonizowały z Twoim ciałem. Naturalna pielęgnacja połączona z aromaterapeutycznym działaniem olejków przeniesie Cię w podroż do świata marzeń i spokoju.

Cała nasza oferta jest produkowana w kraju w oparciu o zagraniczne składnik, które są niedostępne w naszym kraju. Nazwa pochodzi od nazwy jeziora w Tybecie, jednego z najczystszych na świecie - czym chcemy nawiązać do naturalności naszych kosmetyków.

Nasze kosmetyki są bezpieczne dla Twojej skóry, nie zawierają parabenów ani produktów ropopochodnych, nie są testowane na zwierzętach, jako barwników używamy naturalnego chlorofilu, betakarotenu i karmelu. Receptury naszych produktów zostały opracowane przez doświadczonych biotechnologów. Zostały one poddane surowej ocenie farmaceutów i dopiero wówczas skierowane do Ciebie. Nasze produkty są sygnowane przez autora receptury.


Moje wrażenie:

Paczka już po samym otwarciu pozwoliła mi na zanurzenie się we wspaniałych zapachach, głownie mydełka różowego i peelingu, który lekko się wylał podczas transportu. Już niedługo rozpocznę testowanie, a później oczywiście recenzja.


Wszystkich zainteresowanych marką tej firmy zapraszam na ich stronę internetową TUTAJ.




A dla Fanów mamy też fanpage na Facebook’u TUTAJ.

I na koniec jeszcze taka ciekawostka proekologiczna, którą warto popierać.
Tso Moriri organizuje akcję promująca zbiórkę zużytych opakowań. Przy zwrocie w sumie trzech dowolnych opakowań po peelingach, masłach do ciała, tonikach lub olejach można otrzymać mydło organiczne w prezencie. Ciekawe i chwalebne rozwiązanie.
Znacie tą markę? Możecie mi coś polecić od nich?

23 komentarze:

  1. Gratki!! super produkty dostałaś,ja najbardziej lubie ich cukrowy peeling kawowy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o firmie, ale wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smacznie to wygląda :) wyobrażam sobie, jak musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna współpraca i świetne produkty szczególnie Tort:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna współpraca, ten torcik wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. O wygląda ciekawie:) jestem tylko ciekawa (masło maślane mi wyszło:P) czy one są faktycznie tak naturalne jak gwarantuje producent?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! ;) Również mam chrapkę na ich produkty, wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ ci zazdroszczę bardzo lubię twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje:) Pierwszy raz spotykam sie z ta firma:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydełko pewnie świetnie pachnie i wygląda apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie słodkości ♥ aż chce się zjeść ;p
    gratulację współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam naturalną pomadkę do ust:)Obłędny malinowy zapach.Recenzja na moim blogu www.tuptusiowox.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna współpraca, uwielbiam takie produkty!

    OdpowiedzUsuń
  15. A mogłabyś napisać więcej na temat tej wymiany pudełek na mydełko ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyte opakowania należy zwrócić do punktu, w którym dokonano zakupu. Wystarczą trzy opakowania na jedno mydełko organiczne, które można wybrać samemu.

      Usuń
  16. mam pytanie na jaki adres email do nich pisać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pisz do nas, na kartyklienta@i-apteka.pl a otrzymasz rabat na całą gamę TSO Moriri w naszej aptece

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.