wtorek, 14 sierpnia 2012

BALSAM CYNK, DZIEGIEĆ BRZOZOWY PRZECIWŁUPIEŻOWY GREEN PHARMACY - recenzja.

Kolejnym produktem GREEN PHARMACY, który testuję jest:

BALSAM CYNK, DZIEGIEĆ BRZOZOWY przeciwłupieżowy GREEN PHARMACY





Na opakowaniu czytamy:
Doskonale pielęgnuje włosy, a dodatkowo działa przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo oraz przeciwdziała wypadaniu włosom. Zapobiega rozmnażaniu się grzybów wywołujących łuszczenie i nieprzyjemny świąd skóry głowy. Przeciwdziała przetłuszczeniu się włosów stabilizując pracę gruczołów łojowych i zmniejszając wydzielanie sebum. Składniki zawarte w balsamie z łatwością przenikają do rdzenia włosa uzdrawiając go od cebulki po końcówkę.


Cena: około 7,50zł
Pojemność: 300ml
Producent: Fabryka Farmaceutyczna PP-N "ELFA"
Marka: Elfa Pharm Polska




www.elfa-pharm.pl



Sposób użycia:

Należy nakładać na mokre włosy na całą ich długość zaraz po spłukaniu szamponu. Pozostawić na włosach około 5-10 minut, następnie dokładnie spłukać.


Składniki aktywne:

Opracowany na bazie dziegciu brzozowego, cynku, ekstraktów henny, rozmarynu, eukaliptusa, kłącza tataraku i brzozowych pąków.


Składniki:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Ceteareth-20, Paraffinum Liquidum, Behentrimonium Chloride, Cyclomethicone, Dimethiconol, Parfum, Pix Iiquida Betulae, Salicylic Acid, Citric Acid, Methylisothiazolinone, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Acorus Calamus Root Extract, Betula Alba Extract, Lawsonia Inermis Extract, Eucalyptus Globulus Leaf Extract, zincum Sulfate.


Moja ocena:


Zacznijmy od zapachu. Tu nie mam pochlebnej opinii. Dość nieprzyjemny zapach, chyba ziołowy. Ale w każdym razie nie jest drażniący, więc spokojnie produkt daje się użyć. Balsam ma konsystencje dość gęstą i wydaje mi się, że jest bardzo wydajny. Dobrze rozprowadza się na wilgotnych włosach. Stosuję po umyciu szamponem i tak nałożony balsam zostawiam na około 10 minut. Już po pierwszym razie zauważyłam, że moja skóra głowy stała się zdrowsza. A obecnie nie ma śladu łupieżu i nie widać by miał się niedługo znów pojawić. Myślę, że ten produkt może być dla mnie zbawienny w profilaktyce przeciwłupieżowej, gdyż moja skóra głowy ma tendencje do jego nawrotów. Poza tym już podczas spłukiwania balsamu z włosów czuje się, że włosy stały się o wiele bardziej miękkie i przyjemniejsze w dotyku. Łatwiej się też rozczesują. No i jeszcze jedna ważna sprawa od pierwszego użycia nabrały większego blasku. Co mnie bardzo miło zaskoczyło. Myślę, że jest godny polecenia wszystkim tym, którzy chcą zadbać o zdrowie swoich włosów i skóry głowy.


Pozostał mi jeszcze do zrecenzowania Ziołowy eliksir do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych Green Pharmacy, ale jego chcę przetestować trochę dłużej zanim podzielę się z Wami opinią o nim.


Wszystkie produkty Green Pharmacy możecie znaleźć na stronie internetowej Elfa Pharm Polska TUTAJ.



Dostępne są również inne balsamy:

- Balsam ALOES do włosów farbowanych i po balejażu
- Balsam do włosów łamliwych i uszkodzonych
- Balsam do włosów wypadających


Dla Fanów marki polecam fanpage na FB TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. na szczęście nie mam problemów z łupieżem. z serii tej firmy bardzo chciałabym wypróbować żel do mycia twarzy, ale w Rossmannie powiedziano mi, że tej marki w ogóle nie mają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo! Potrzebuję czegoś na łupież :)
    Niebawem wybiorę się szukać tego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyglądam się tym produktom z GF i kuszą mnie już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty bardzo tanie, więc warto wypróbować.

      Usuń
  4. Oglądałam go ostatnio w sklepie, ale stwierdziłam, ze póki co go nie potrzebuję =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe że tak tani produkt jest tak dobry jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sporo produktów Green Pharmacy, łącznie z szamponem śmierdzielem, ale trochę mi wysuszył włosy. Niestety nie zauważyłam działania przeciwłupiezowego. Natomiast pomógł mi bardzo szampon z rumiankiem z tej samej serii:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.