sobota, 11 sierpnia 2012

ZNÓW MEGAKRZEM.

Wczoraj dostałam próbkę od firmy AVETPHARMA
Jest to suplement diety
MEGA KRZEM.





Otrzymałam próbkę w ilości 20 szt. tabletek. A z racji, że nie dawno zaczęłam w ramach współpracy kuracje właśnie tym specyfikiem (tutaj możecie o tym przeczytać: "MEGAKRZEM – SKŁAD I POCZĄTEK KURACJI"),
będę mogła ją przedłużyć o kolejne 20 dni.

Jeśli jesteście zainteresowani MegaKrzemem, to polecam Wam odwiedzenia fanpage na FB TUTAJ, polubienie go i wysłania zgłoszenia według instrukcji, którą macie TUTAJ.




Na razie powstrzymam się od oceny. Myślę, że muszę poczekać do końca kuracji i dopiero wtedy podzielę się z Wami opinią o tym produkcie.
Zamawialiście już?
A może stosujecie?

11 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę na te cudne kapsułki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już po zakończonej kuracji:) a opinia u mnie na blogu oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zastanawiam się nad zamówieniem próbki, żeby sprawdzić czy zadziała, pytanie tylko czy po 20 kapsułkach będzie jakiś efekt, żebym podjęła decyzję o dalszej kuracji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko powiedzieć, bo to raczej sprawa indywidualna. Ale na pewno nie powinny zaszkodzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem w trakcie kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie akurat zaszkodziły, mam po nim taką pod skórną kaszkę trochę to boli jak dotykam twarzy, ale już pomału schodzi. Paznokcie są mocniejsze, ale z rozdwajaniem ich sobie nie poradził. Ale to tylko moje zdanie na jego temat.

    Oczywiście obserwuje
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, jednak stosuję coś innego. Jeśli się nie sprawdzi, to pewnie ten produkt będzie moim nową szansą na piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wybieram się jutro go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mnie średnio podziałały. Jako tako na włosy, za to na paznokcie praktycznie wcale...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.