piątek, 31 sierpnia 2012

"KONKURS CARMEX-owy".

Nadszedł w końcu czas na zorganizowanie przeze mnie KONKURSU!!!
A więc jako Ambasador Carmex zapraszam wszystkich.
 

 

Zasady konkursu:

1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com
2. Musisz polubić fanpage Carmex na FB TUTAJ
3. Musisz odpowiedzieć na pytanie lub wykonać zadanie:
A.PYTANIE: "W jakim miejscu  najbardziej Tobie przydałby się Carmex i dlaczego?"Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem w formie:

Obserwuję jako...
Lubię na FB...
Odpowiedź:...
E-mail:...
 
B.ZADANIE: Przyślijcie mi zdjęcie lub rysunek wykonany razem z dzieckiem pt.:
"Doskonała zabawa z dzieckiem, podczas której mamie/tacie przyda się Carmex". Zdjęcie o rozmiarze do 1MB lub rysunek prześlijcie na mój e-mail miraga@interia.eu
wraz z danymi:
 
Obserwuję jako...
Lubię na FB jako...

Przesłanie zdjęcia lub rysunku jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na późniejszą jego publikację na moim blogu w przypadku zwycięstwa.

4. Możecie też dodać baner konkursowy na swoim blogu, choć nie jest to warunek konieczny. Po prostu będzie mi miło.

 
A oto nagrody w konkursie:

Dwie NAGRODY to dwa zestawy:
klasyczny słoiczek CARMEX CLASSIC i klasyczna tubka CARMEX CLASSIC.
 

 

Jeden zestaw otrzyma zwycięzca zadania, a drugi otrzyma osoba za najciekawszą odpowiedź na pytanie.

Dodatkowo przyznam jeszcze jedną nagrodę pocieszenia dla jednej osoby spośród wszystkich zgłoszeń, jeżeli liczba uczestników przekroczy 30 osób. Będzie to klasyczna tubka CARMEX CLASSIC.
 


 
Możecie zarówno odpowiedzieć na pytanie, jak i zgłosić się do zadania, ale jedna osoba może otrzymać tylko jedną nagrodę.
I co najważniejsze mają to być odpowiedzi, zdjęcia lub rysunki autorskie, a nie znalezione w internecie.
 
Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu do 15.09.2012 r. w osobnej notce.

 
 
Regulamin konkursu:

1. Organizatorem Konkursu "Konkurs Carmex-owy" jest blog http://miraga80.blogspot.com.
2. Nagrody w konkursie zostały otrzymane od firmy Carmex.
3. Konkurs trwa od 31.08.2012 do 12.09.2012.
4. Konkurs polega na:
a) udzieleniu odpowiedzi na PYTANIE konkursowe:
"W jakim miejscu najbardziej Tobie przydałby się Carmex i dlaczego?"
bądź
b) na wykonaniu ZADANIA:
przesłanie zdjęcia lub rysunku wykonanego razem z dzieckiem pt.:"Doskonała zabawa z dzieckiem, podczas której mamie/tacie przyda się Carmex".
5. W konkursie są do wygrania nagrody:
a) klasyczny słoiczek CARMEX CLASSIC i klasyczna tubka CARMEX CLASSIC,
b) klasyczny słoiczek CARMEX CLASSIC i klasyczna tubka CARMEX CLASSIC,
c) klasyczna tubka CARMEX CLASSIC (jeżeli liczba uczestników przekroczy 30 osób).
6. Zwycięscy zostaną wybrani przeze mnie.
7. Wyniki zostaną ogłoszone do 15.09.2012. Jednakże zastrzegam sobie prawo do ewentualnego zmiany terminu ogłoszenia wyników.
8. Nagrody do zwycięzców zostaną wysłane w ciągu 14 dni od dnia ogłoszenia wyników. Wysyłam tylko na terenie RP.

 
ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO ZABAWY.







37 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Marta
    Lubię na FB: Marta G.
    Odpowiedź: Carmex przydałby mi się najbardziej podczas wakacji na wyspie, gdzie grzeje słońce a wysoka temperatura utrzymuje się nieustannie. Ochrona przed słońcem, nawilżanie oraz uczucie przyjemnego chłodu, to jest to! :)
    e-mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wzięłabym udział w konkursie, ale nie lubię warunków kiedy trzeba polubić daną firmę na FB. mam swojego fejsa, ale nie jako Wypróbuj sama więc niestety, ale nie wezmę udziału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś stroniłam od takich konkursów, dlatego rozumiem Twoje zasady. Może kiedy indziej zrobię swój prywatny konkurs, to się obejdzie wtedy bez lajków.

      Usuń
  3. Obserwuję jako: Konstancja B. lub Z brzuchem w chmurach

    Lubię na FB: TAK

    Odpowiedź: No więc Carmex jest właściwie kosmetykiem niezbędnym cały rok i w każdym miejscu! Mi przydałby się na stoku narciarskim i to bezwzględnie! Mróz na twarzy i spierzchnięte usta to zmora każdego narciarza :/ z Carmex-em sprawa miałaby się zupełnie inaczej! A... i jest jeszcze jedna sytuacja w której byłby bardzo pożądany... jesienno/zimowe spacerki z moim Kurczakiem (już niebawem)...

    E-mail: chocolate.dice@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie posiadam Fb przykro mi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Angelika angelusia
    Lubię na FB: Tak
    Odpowiedź: Carmex przydałby mi się w parku, kiedy to siedzę z moimi maluchami na ławce w promieniach ostrego słońca. Po zastosowaniu Carmexa, moje usta nie byłyby spierzchnięte i suche. Wtedy i całus od mamy jest o wiele lepszy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako... rossnett
    Lubię na FB... http://www.facebook.com/ATINA666
    Odpowiedź:... Obecnie jestem w 8 miesiacu ciąży. Carmex najbardziej przydałby mi się w szpitalu przy porodzie, czytalam że nie mozna nic pić i jeść. Pozdrawiam serdecznie.
    E-mail:... rossnett@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: busia
    Lubię na FB: Basia B.

    Odpowiedź: Dla mnie Carmex przydałby się tak naprawdę w każdym miejscu i o każdej porze roku, bo czy to jesienią, zimą czy wiosną i latem, moje usta są spierzchnięte i spękane :( non stop muszę mieć przy sobie jakiś balsamik do ust żeby je nawilżać. Chciałabym wypróbować Carmex i może wreszcie poczuć na dłużej ulgę na moich ustach.

    E-mail: basia9130@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Kayah Planeta
    Lubię na FB: Kayah Planeta
    Odp.: Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, ponieważ Carmex jest bardzo uniwersalny. Przez cały rok warto go mieć pod ręką, bo sprawdzi się zarówno gorącym latem, jak i w mroźną zimę.
    email: planetakayah@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako kkaarrcciiaa18
    Lubię na FB Karolina Borowska
    Odpowiedź: Carmex jest uniwersalnym kosmetykiem i można go używać praktycznie wszędzie bez żadnych ograniczeń. Jest mały więc zmieści się w każdej damskiej torebce bądź kieszeni.
    E-mail: kkaarrcciiaa@gg.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Ewka501
    Lubię na FB Ewelina K.
    Odpowiedź: Najbardziej Carmex przydałby mi się w grudniu i styczniu. W te miesiące zawsze najbardziej mam wysuszone usta i wymagają bardzo intensywnej pielęgnacji.
    E-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako : Beetiss
    Lubię na FB : Bernadka K
    Odpowiedź: Najbardziej Carmex przydał by mi się w pracy i to każdego dnia . Strasznie mi usta tam wysychają co jest denerwujące i nie miłe.
    E-mail: myfreckledworld@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako CherryLandrynka
    Lubię na FB Iza Z.
    Odpowiedź: Najbardziej Carmex przydałby mi się na zewnątrz. Nawilżałby usta latem, a zimą chronił przed pękaniem.
    E-mail: iza123468@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    Lubię na FB: Tak, jako Magdalena Ch.
    Odpowiedź: Carmex przydałby mi się najbardziej na dworze zimą, ponieważ czasami bezmyślnie obliżę wargi i po chwili zaczynają mnie niesamowicie piec, dlatego Carmex jest idealny :)
    E-mail: chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

  14. Obserwuję jako Madzia Cz
    Lubię na FB Magdalena Cz.
    Odpowiedź: Carmex byłby moją deską ratunkową, podczas zimowych szaleństw.. właśnie na desce! Snowboard niestety wiąże się dla mnie z popękanymi ustami i słabą ochroną.
    E-mail: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  15. Obserwuję jako: Zawsze z modą
    Lubię na FB: Klaudia.P
    Odpowiedź:Carmex bardzo mi się przyda do moich suchych i brzydkich ust.Bo pomadka przydaje się mi w każdej porze roku.A ja tego produktu szukam w sklepach i nie mogę znaleźć.Bardzo chciała bym wygrać.
    E-mail:Klaudia231296.01@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj:)
    -Obserwuję,jako: ziuzia2121
    -Lubię na FB: jako Justyna T.
    -Mnie CARMEX najbardziej przydałby się w pracy.
    Pracuję w drogerio - perfumerii,jako kasjer-sprzedawca.
    Gdy siądę na kasę,to obsługując klienta cały czas mówię,przez długi czas buzia mi się nie zamyka...Moje usta,to odczuwają - pierzchną,pękają - nie lubię tego - więc ratuj moje usta Boże,bo gadanie do klienta nie pomoże:)
    E-mail: justyna.trelinska@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Magdalena
    Lubię na FB jako: Magdalena Z.
    Mnie Carmex przydałby się :
    - w domu
    - na uczelni
    - w autobusie
    - w parku
    - w pracy
    - na randce
    - na prywatce
    - na wycieczce
    - w bibliotece
    - na zakupach
    - na pogaduchach z koleżankami
    - nad morzem
    - w górach
    - na nartach
    - po basenie
    - w kinie
    - w tramwaju
    - aucie
    - pod namiotem
    - na kempingu
    - w samolocie
    - w pociągu

    Jednym słowem - Carmex przydaje się zawsze i wszędzie.
    Po to, aby oczywiście nawilżyć nasze usta, poszpanować kultowym kosmetykiem, albo udawać że się czymś konkretnym zajmujemy, gdy np. nie chcemy kogoś spotkać na ulicy :D
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: † Fear of the Dark †
    Lubię na FB: Beata M
    Odpowiedź: Mnie CARMEX najbardziej przydałby się na gorących wakacjach egzotycznych. Tam gdzie ciągle świeci słońce usta potrzebują ratunku i pomocy. Dlatego doskonałe ochłodzenie i nawilżenie przyniósł by mi właśnie CARMEX
    e-mail: beatamotyka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako ROKSI
    Lubię na FB Roksana D.
    Odpowiedź: Mnie Carmex przydaje się zawsze i wszędzie. Jedno opakowanie leży przy łóżku, a pozostałe są w torebce. Jest to najlepszy balsam do ust, zawsze się sprawdza:)
    E-mail: roksana.93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako : Aszlaja
    Lubię na FB Monika Mak
    Odpowiedź: Carmex przydałby mi się zawsze w torebce.To jest jego miejsce wraz z najważniejszymi rzeczami. Nie ważne mała kopertówka czy duża torba- na CARMEX zawsze znajdzie się miejsce-miejsce tuz przy mnie.
    E-mail: annamonika.mm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Jj Ff
    Lubię na FB Jagoda Frydrych
    Odpowiedź: Carmex przydałby mi się na każdą porę roku, nie mogę żyć bez nawilżonych ust! Tragedią jest dla mnie, kiedy zapominam pomadki wychodząc z domu. Cierpię potem przez cały dzień, czuję się jak bez ręki. Moje usta wargi schną na potęgę, a przez to nie mogę się na niczym skupić. Dlatego Carmex przydałby mi się podczas każdego wyjścia. Z innymi błyszczykami mam problem: zmieniam często torebki, a tamte są w takich opakowaniach, których nie widać i zazwyczaj zostają w torebce na dzień poprzedni. Carmex natomiast poprzez swój kolor byłby dla mnie wybawieniem :)
    E-mail: jagoda.frydrych@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako patiii1
    Lubię na FB Patrycja D.
    Odpowiedź:
    Jeśli chodzi o mnie to Carmex przydałby mi się najbardziej na planowany przeze mnie wyjazd rowerowy. Dokładnie wybieram się z moim chłopakiem w trasę ze Świeradowa Zdroju do Chatki Górzystów. Jest to schronisko położone na wysokości około 900m. Oczywiście oprócz butelki z wodą spakowałabym właśnie Carmex, który chroniłby nasze usta przed promieniami słońca i ewentualnym wiatrem. Jak wiadomo w górach pogoda zmienna jest, więc trzeba być przygotowanym na każdą okoliczność.
    Dodatkowo zapraszam wszystkich miłośników gór i wycieczek górskich do odwiedzenia tego malowniczego miejsca. Na pięknej Przełęczy Górskiej stoi jeden duży budynek, tzw. Chatka Górzystów. Obok niego prowadzi fantastyczna pętla górskach ze świetnym widokiem na Izery. A dla zmęczonego turysty rowerowego czy pieszego idealne miejsce do wypoczynku, to łąka przed Chatką, gdzie warto zjeść naleśniki z jagodami z pobliskich lasów.
    No i wtedy znów potrzebny Carmex, bo po takich naleśnikach usta same się oblizują. :)
    Sami widzicie, że balsam CARMEX jest mi niezbędny. Poza tym będę tam z chłopakiem, więc i całus się jakiś może zdarzyć. A wiadomo, że z Carmexem smakuje lepiej...
    E-mail: patiii1@interia.eu

    OdpowiedzUsuń

  24. Obserwuję jako Joanna_26
    Lubię na FB : Joanna B.
    Odpowiedź: Carmex przydałby mi sie w łóżku o poranku by umilić pierwsze chwile nowego chłodnego już dnia i móc zacząć go w przyjemny sposób.
    E-mail: kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się ;)

    *e-mail: zenuszka@wp.pl
    *obserwuję jako: zenu szka
    * lubię na FB: Karolina B.

    Odpowiedź: Carmex przydałby mi się na biegunie, kiedy to siedząc w iglo z Eskimosami mogłabym pokazać, że istnieje na świecie kosmetyk, któremu nie straszny żaden mróz ; d

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako: Gosia Pater
    lubię na FB jako: Gosia Pater
    email: gosia1622@onet.eu

    Carmex najbardziej przydałby mi się na pielgrzymce,chodzę co rok i zawsze mam problem z wysuszonymi i spierzchniętymi wargami mimo używania wielu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: AdkaFashion
    Facebook: Ada Szczepańska
    e-mail: adka133@buziaczek.pl
    Odpowiedź: najbardziej przydałaby mi się pewnie na randce z chłopakiem, gdy dojdzie do pocałunku :D

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuje jako: różowy beret
    fb: Joanna Trela
    mail: sokdinozaurowy@gmail.com
    Ad: carmex przydał by mi się bardzo ponieważ mam duże usta i żaden balsam mi nie pomógł na ich suchość idzie jesień i już zaczynają piec. Dodatkowo wszędzie poruszam się rowerem tym bardziej mi pierzchną jak szybko jadę.Pomożesz:) ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Mała wredota
    Lubię na FB Mała wredota
    Odpowiedź: Carmex najbardziej przydałby mi się w chłodne dni, kiedy szybko zaczynają mi pierzchnąć. Na dodatek często przygryzam wargi i zjadam pomadkę, więc dziennie zużywam ją w ogromnych ilościach :)
    E-mail: wiolamazurek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Carmex przyda mi się w moich ukochanych górach. Uwielbiam wędrówki bliskie i dalekie, w znoju, pocie i trudzie. Podczas wypraw jestem narażona na ekstremalne warunki - wiatr, chłód i spiekota słoneczna. Prawdziwy mix warunków pogodowych! Usta to, niestety, odczuwają. Dlatego niezbędne jest ich nawilżanie i ochranianie. Najlepiej Carmexem!

    Obserwuję jako Izabela Szymańska
    lubię jako Izabela Szymańska
    izaszyma@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako ZającKicak
    Lubię na FB Kasia D.
    Odpowiedź: Carmex przyda mi się w nadchodzącą jesień, kiedy moje usta będą spierzchnięte, pękającę, będą boleć to carmex im ulży.
    E-mail: ZajacKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję: chwila_dla_siebie
    e-mail: chwila_dla_siebie@interia.pl
    fb: Emilia M(...)ska podam całość w razie wygranej :)
    odp: a mi przyda się nie tylko podczas codziennej pielęgnacji ust, ale i skórek paznokci! To nie żart :) Czytałam o tym sposobie i chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako bandis
    Lubię na FB jako A.S.
    Odpowiedź:

    C iuchcia
    A uto
    R ower
    M otorower
    EX -tremalne sporty.
    Tam i w takich sytuacjach by mi się przydał CARMEX. Ale również i przede wszystkim na placu zabaw, gdy jestem z moją córeczką. Ma ona już prawie pięć latek, więc i na jej ustach bym mogła użyć tego balsamu. Zwłaszcza, że niedługo jesień, więc i wiatr chłodniejszy.
    No i obie byłybyśmy wtedy zabiezpeczone, a dokładnie nasze usteczka. :)

    e-mail: bandis@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako:Decameron
    Lubię na Fb jako:Claudia C.S
    Odpowiedź:Gdzie by Carmex mi się najbardziej przydał?Heh raczej zapytaj gdzie by sie nie przydał:D:) Ja go noszę ze sobą dosłownie wszędzie,nad morze ,jak jadę na miasto,jak jestem u cioci na imieninach carmex of course ma honorowe miejsce;)No dosłownie wszędzie,i nie usnę dopóki się nim nie posmaruję bez kitu O.O :)) Ja już pisałam u siebie na blogu,że jestem carmexoholiczką:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: koma7
    Lubię na FB: Katarzyna Iskrzak
    Odpowiedź: Kiedy siedzę na rybach o 5-tej nad ranem czuję, że moje usta pierzchną z zimna. Wtedy właśnie najbardziej przydałby mi się Carmex. Nawilżenie i jego delikatność od razu przywróciłyby moje usta do rzeczywistej postaci, a ja na pewno miałabym dzięki temu niezłe branie :)
    E-mail: koma7@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooooooo kurczęęęęę, nie załapałam się :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.