poniedziałek, 23 lipca 2012

JACOBS ICE KOFFEE BOX MAM I JA.


Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez:

JACOBS
na przepis na kawę mrożoną i udało mi się wygrać.


ABRAKAWABRA…






A oto co dokładnie wchodzi w zestaw JACOBS ICE KOFFEE BOX:

- KAWA JACOBS CRONAT GOLD 200g,

- SYROPY SMAKOWE DO KAWY 50ml 3 szt.,


- DWIE SZKLANKI Z PODWÓJNEGO SZKŁA Z PODSTAWKAMI I ŁYŻECZKAMI,


- KSIĄŻKA „WYCZARUJ KAWOWE ORZEŹWIENIE – PRZEPISY NA KAWĘ MROŻONĄ”.


- FOREMKA DO LODU,


- TEKTUROWE PODKŁADKI Z PRZEPISAMI 9 szt.



Konkurs wciąż trwa do 31.07.2012, codziennie wygrywa kolejne 10 osób.
Jak widzicie warto brać udział. Dla mnie ten zestaw jest świetny.

A TU dla Was link do konkursu.


To moja LIZAKOWA KAWKA, która wygrała.
Dodam tylko, że teraz w konkursie już większa konkurencja i myślę, że trzeba bardziej się postarać.



Jak tam u Was? Też próbujecie sił w tym konkursie?

A może komuś z Was też się udało? Chwalcie się.

19 komentarzy:

  1. Świetna nagroda... Bardzo mi się podoba i też brałam udział w konkursie jednak nie udało się:(

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, swietne nagrody :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, a kawa Jacobs to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę kawy :D ale gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię kawkę. A desery szczególnie.

      Usuń
  5. To jest najlepsza kawa pod słońcem:) jacobs!
    A cronat gold jacobsa ciągle gości w moim domku!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna wygrana, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeszcze do końca lipca można próbować.

      Usuń
  8. na allegro można kupić

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.

    Nie jesteś zainteresowana sprzedażą podkładek pod kubki??

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.