sobota, 28 lipca 2012

ARCHIPELAG PIĘKNA testuję i JA.

W czwartek pisałam o nowej współpracy i paczuszce od tej firmy.

Dziś zdradzam, że jest to:


ARCHIPELAG PIĘKNA wSPAniała pielęgnacja.




Do testowania otrzymałam MASŁO SHEA RAFINOWANE 50g.



Dodam tylko, że ten produkt pochodzi PROSTO Z GHANY - TEGOROCZNY ZBIÓR !

Jeszcze nie zdążyłam otworzyć masełka, ale wkrótce będzie testowane na mojej skórze i nie tylko.
I na pewno podzielę się z Wami szczegółami o tym produkcie. Zresztą sama jestem bardzo ciekawa jego działania.

Więcej informacji o firmie Archipelag Piękna Kosmetyki naturalne oraz oferowanych przez nich produktach możecie znaleźć na ich stronie internetowej TUTAJ.


 



Któraś z Was stosowała już produkty od nich?
Podzielcie się swoją opinią.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję;)
    Owocnego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy!
    śliczne ma pudełeczko to masełko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Wreszcie doczekałam się otwarcia tajemniczej koperty:) Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, uwielbiam masła do ciała :) jestem ciekawa czy ładnie pachnie i dobrze nawilża :) gratulacje współpracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, dlatego chętnie poczytam jak się sprawują ich masełka. Szczerze mówiąc bardziej lubię masła niż balsamy :)
    Czekam na recenzję, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania. Ja jeszcze nie miałam niczego z tef firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Czekam na recenzję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super produkty, mam masełko do ciała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.