wtorek, 3 lipca 2012

DAPIS ŻEL – recenzja.

Niedawno otrzymałam do przetestowania
DAPIS ŻEL LABORATOIRES BOIRON.


Jak czytamy na opakowaniu jest to żel, który łagodzi podrażnienia i przyspiesza ustępowanie zmian po ukąszeniu owadów (m.in. komarów, pszczół, os). Postać żelu zapewnia przyjemne uczucie świeżości.



Dapis działa nie tylko przeciwobrzękowo, ale również uśmierza ból i swędzenie oraz ma działanie antyseptyczne, co znacznie przyspiesza ustępowanie objawów po ukąszeniach owadów.



Cena: od 14,99 do 20,00 zł (w internecie)
pojemność: 40g

producent: BOIRON SA
www.boiron.pl


Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka



Składniki:

Aqua, propylene glycol, Ledum palustre extract, carbomer, sodium hydroxide, Apis mellifica extract.



Sposób stosowania:

Do stosowania zewnętrznego. Posmarować podrażnione miejsce natychmiast po ukąszeniu.

Preparat może być stosowany przez dorosłych i dzieci, które ukończyły 1 rok życia.



Cechy:

- Nie zawiera tłuszczu,

- Nie plami,

- Bez parabenów.




Moja ocena:

Niedawno na ogrodzie coś mnie ugryzło. Myślę, że raczej komar. Miejsce ukąszenia trochę spuchło. Nasmarowałam je żelem DAPIS i poczułam lekki chłód, a po chwili ulgę, bo powoli przestawało swędzieć. Żel ładnie się rozprowadza, choć jest dość gęsty. Zapach bardzo delikatny. Pachnie podobnie jak inne tego typu preparaty, ale trochę mniej intensywnie. Najbardziej mnie cieszy, że nie zawiera parabenów i że mogę go stosować u mojej córeczki. Wiadomo przed nami wiele letnich dni, które do wieczora spędzimy na dworze, dlatego każdy z nas jest narażony na różnego rodzaje ukąszenia przez owady. A tak zawsze mogę go mieć przy sobie i zastosować. Żel w formie tubki dobrze się aplikuje. Nie wycieka go więcej niż potrzeba. Myślę, że każdemu się może przydać. Cena może nie jest zbyt niska, ale tubka duża i wydajna.

5 komentarzy:

  1. taki żel jest bardzo przydatny ... mojego synka dwa dni temu ukąsił komar w rączkę i niestety nie mieliśmy żadnego żelu przy sobie... Już wiem co muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę dużo kosztuje ten żel, ale skoro jest skuteczny, to myślę że warto :)

    Zapraszam do czytania i komentowania kosmetycznych recenzji i porad dotyczących urody i zdrowia na moim blogu http://ambasadorka-testerka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam również innych produktów tej serii. Skuteczność podobna, ale są w mniejszych tubkach, to może będą tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdego lata mam problem z ukąszeniami owadów, stosuję masę maści i do tej pory nie znalazłam żadnej, która by skutecznie pomagała.

    O Dapisie słyszałam również od koleżanki pozytywną opinię dlatego chyba czas wypróbować : )

    OdpowiedzUsuń
  5. super produkt kiedy jest sezon komarowy :)
    Gdzie mozna go kupić ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.