piątek, 2 stycznia 2015

Tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy

Dziś o kosmetyku Fitomed, który głównie używa mój mąż. Jest dedykowany właśnie jego cerze:
Tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy do cery tłustej i mieszanej


Właściwości i działanie: woda aromatyczna z liści oczaru (hydrolat Ecocert) jest znakomitym środkiem do odświeżania i oczyszczania skóry tłustej i mieszanej. Liście oczaru zawierają do 12% garbników oraz flawonoidy. Zespół tych związków uszczelnia ściany naczyń włosowatych, obkurcza je, zmniejsza zaczerwienie twarzy i objawy naczynkowe. Płyn o niezwykle świeżym zapachu łagodnie ściąga rozszerzone pory, rozjaśnia i tonizuje skórę. Orzeźwiający zapach kwiatu pomarańczy (neroli) działa orzeźwiająco i stymulująco na umysł.

Cena: 13,00zł
Pojemność: 200ml
Producent: Fitomed Sp. z o.o.


Składniki naturalne:

hydrolat oczarowy Ecocert (30%), olejek "neroli"

 
Skład:

Aqua, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Glycerin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Cytric Acid, Phenoxyethanol(and) Ethylhexylglycerin, Parfum (linalool, limonene, geraniol, citral), C.I.19140.


Moja opinia:

Płyn znajduje się w plastikowej butelce zakończonej specjalną końcówką ze spryskiwaczem. Atomizer działa odpowiednio, rozpyla mocno i równomiernie. Nie zaciął się ani razu ani mi, ani mężowi.


Do zapachu mam mieszane uczucia. Nie zachwycił mnie jak różany, bardziej określiłabym go jako obojętny. Początkowo intensywny, ale po chwili czuć go już tylko delikatnie. Mężowi jednakże odpowiada całkowicie.

Nie ukrywam, że takie płyny najchętniej używam latem i w okresie grzewczym. Obecnie przy zbyt suchym powietrzu w domu to taki ratunek dla skóry. Zapewnia szybkie odświeżenie, orzeźwienie i nawilżenie. Mi lekko napina też skórę.

To taki kosmetyk, który można użyć kilka razy dziennie, gdy ma się wrażenie, że cera jest zmęczona lub przesuszona. Mąż poprzednie moje płyny do twarzy z Fitomed również podbierał/używał i ocenił, że ten lubi najbardziej. Ja natomiast znalazłam już wcześniej swoją ulubioną mgiełkę różaną


Produkt do testowania otrzymałam od www.Fitoteka.pl - sklep patronacki firmy Fitomed.
FB TUTAJ
http://www.fitoteka.pl/

Macie już swoje ulubione mgiełki?

28 komentarzy:

  1. Nie wiem czy polubiłabym się z zapachem. Na razie jednak mogę się tylko zastanawiać, bo jeszcze nie miałam okazji testować kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kosmetyku, ale obawiam się, że zapach by mnie odstraszył.

    OdpowiedzUsuń
  3. też wolę płyn różany, ten nie jest dostosowany do potrzeb mojej skóry . Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam różany i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mojej cery,bez obaw i oporów stosowany przez mężczyznę ... Chętnie ten płyn bym wypromowała:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż nie wiedział, że mgiełki są takie fajne. Teraz wie i korzysta.

      Usuń
  6. Ja to do zapachu kwiatu pomarańczy się zraziłam po produktach LPM :P nie spodobał mi się i rozczarował, dlatego wolę teraz unikać tego zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zapach pomarańczy w kosmetykach. Żel z LPM mi zapachowo akurat odpowiadał. Choć ten płyn oczarowy, to nie bardzo przypomina mi zapach pomarańczowy.

      Usuń
  7. mam ochotę na ten płyn, słyszałam już o nim dużo dobrego i chcę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go i bardzo lubię :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam różany i lawendowy, oba były świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też miałam, więc i ten musieliśmy wypróbować.

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze ,może sobie kupię ale wersję o zapachu rózanym

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten płyn i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt. Ogólnie lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresował mnie ten kosmetyk, ponieważ hydrolat oczarowy bardzo dobrze się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mojego męża za nic nie namówiłabym na płyn :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.