wtorek, 18 czerwca 2013

Rider i inne przesyłeczki...

Czas na kolejne przesyłki z ostatnich tygodni. Tym razem najwięcej trafiło się mojej córeczce. Pierwsza przesyłka jaką Wam pokażę, to wybrane przeze mnie sandałki brazylijskiej marki Rider. Upały przyszły ostatnio na całego, więc to już ostatni moment na zaopatrzenie się w takie obuwie, by mogła przenosić je cały sezon.




Jest to dokładnie model:


K2 TWIST II różowy/biały

Córcia zachwycona, ja też. Gdy zobaczyła pudełko, od razu powiedziała, że to klapki. Rozpoznała opakowanie z poprzednich przesyłek od Ipanema i Rider.

Od razu kazała sobie je ubrać i cały dzień chodziła w nich po domu. Myślę, że niedługo doczekają się recenzji też na moim blogu.

Całą ofertę dla dzieciaczków od Rider znajdziecie TUTAJ
lub od Ipanema TUTAJ.
 ***

Kolejne przesyłki to wygrane konkursowe.
Pierwsza na parenting.pl
Bajki baletowe "Romeo i Julia"
Druga to:
Książka "Miś Gabryś i przyjaciele" Sylwii Chmiel z autografem oraz 2 płyty CD wygrana na blogu Książki Moja Miłość.






Myślę, że za jakiś czas ją zrecenzuję, bo naprawdę tą książeczką udało mi się zainteresować moje dziecko jak nigdy dotąd.
***
Kolejna przesyłka pochodzi od Dolinakremowa.pl

Dokładnie z akcji blogerki Marzeny P. z Bloga Kosmetycznego.
DERMIKA Exist Aktywny balsam po goleniu do skóry podrażnionej goleniem
- który trafił do mojego męża.
Od razu krótka jego ocena: rzadki, ale skuteczny :)



***

Były też McCzeki od McDonald's, które w weekend zostały wykorzystane. Zapłaciłam tylko 40gr za MC zestaw i 2 for U.
 ***
I na koniec coś i dla mnie.
Wygrana na blogu netAkademia.pl:

Ładowarka samochodowa marki SKROSS
i voucher na kurs Asertywność.




To tyle. Jest jeszcze nowa współpraca, ale pokażę ją w osobnym poście.
A co u Was nowego?

20 komentarzy:

  1. super paczuszki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja córeczka razem ze mną rozpakowauje paczki i mówi "paniętaj co twoje to i moje"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to przeważnie wszystko zabiera i nawet nie daje obejrzeć przez dłuższy czas.

      Usuń
  3. Fajniutkie te sandałki i reszta przesyłek również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te sandałki :D
    w ogóle świetne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesyłeczki super, ale sandałki chyba najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. coreczka pewnie bardzo zadowolona z bucików :) wcale jej sie nie dziwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, gdybym miała córeczkę, to bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne paczuszki:) a te bony z mac to gdzie mozna dostac;P

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje przesyłek, super rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przesyłki :) buciki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te sandałki. Gratulacje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.