czwartek, 6 czerwca 2013

Płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym "Mydlnica lekarska" Kwiat arniki Fitomed - recenzja.

Fitomed to również produkty do kąpieli. Ja wybrałam:


Płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym "Mydlnica lekarska" Kwiat arniki


Opis produktu:

Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: zmiękcza wodę, zapobiega wysuszaniu się skóry, poprawia mikrokrążenie, relaksuje.
Polecany przez dermatologów: po wysiłku fizycznym; dla osób źle tolerujących wodę miejską oraz wysokopieniące preparaty do kąpieli.




Cena: 11,50zł
Pojemność: 300 ml
Producent: Fitomed Sp. z o.o.

Składniki bioaktywne: 
wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, kwiatu arniki, nasion kasztanowca, igliwia sosnowego, ziela marzanki, substancje nawilżające i osłaniające.
Skład:
Moja opinia:


Kąpiele ciągle są u mnie rzadkością, bo oszczędniej zwłaszcza czasowo jest wziąć prysznic. Ale właśnie po to wybrałam ten produkt, by znaleźć dla siebie taką małą chwilę wytchnienia w ciągu dnia.

Płyn jest rzadki o mocno zielonym kolorze, prawie czarnym. Gdy wlewam go do wanny, woda barwi się na zielonkawy kolor i w połączeniu z bieżącą wodą tworzy pianę. I to dzięki mydlnicy lekarskiej.



Oczywiście również wyczuwalny jest zapach - ziołowy. Dość przyjemny, choć nie zachwyca. Nie wiem czy tak pachną kwiaty arniki, bo nie znam ich zapachu. Podczas kąpieli zapach jest delikatny i mi nie przeszkadza.

Specjalnie po takiej kąpieli nie używałam żadnego kosmetyku nawilżającego, by określić czy płyn czasem nie wysusza skóry. Nic z tych rzeczy. Skóra zachowuje nadal optymalne nawilżenie. Taka miła relaksująca kąpiel dla mojego ciała.



Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.





Są też na FB TUTAJ.

 
Używacie płynów do kąpieli? Macie swoje ulubione?

10 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.