wtorek, 15 stycznia 2013

Pianka do lepienia Moon Dough COBI - opinia.

Dziś post z serii Testy Córci. Na szczęście dla niej całkiem przyjemne testy, bo zabawowe.
Tym razem bawimy się produktem od COBI S.A.:
Pianka do lepienia Moon Dough - Zestaw promocyjny


Fakty o piance:


Puszysta, łatwa do formowania! Idealna dla młodszych dzieci.
Jest leciutka, więc można się bawić w układanie babek w wieżę!
Zgniatanie Moon Dough to niesamowita przyjemność.
Nigdy nie wysycha! Można się nią długo bawić.
Jest bezpieczna. Hipoalergiczna. Nie zawiera pszenicy.



Zawartość:
-1 foremka
-1 opakowanie Moon Dough 21,3g
-1 instrukcja
Producent: Spin Master LTD
Importer: COBI S.A.
Instrukcja:







Moja opinia:

Pianka jest bardzo miękka. Nam trafiła się w kolorze niebieskim, a foremki to jak dla mnie jakieś kosze na śmieci. :)
Jak się złoży dwa to wygląda jak kubek do picia z pokrywką.
Córcia pomagała mi umieścić piankę w foremce, a później swoimi rączkami zgniatała to co nam wyszło. Była bardzo zaciekawiona całym tym procesem. 





Pianka po zagniataniu jej w rękach stała się mniej rozsypująca niż na początku. Poza tym jest naprawdę bardzo leciutka i mięciutka.
Córci w trakcie zabawy rozsypała sobie ją trochę na głowie. Ale nie było problemu, by ją usunąć. Wystarczyło strzepnąć, bo nic się nie przykleiło. A z podłogi zmiotłam po prostu zmiotką.
Co ważne pianka nie wysycha, więc można jej używać wielokrotnie. Wystarczy schować do zwykłego worka foliowego.
Minus: pianka farbuje ręce. Ale woda i mydło wszystko zmywa na szczęście.

Widziałam różne zestawy. Najbardziej urzekł mnie zestaw Magiczna Farma czy Magiczne Zoo.

Więcej informacji o pince Moon Dough znajdziecie TUTAJ.





Ma ktoś pełny zestaw piankowy?

10 komentarzy:

  1. Moje dzieci też lubią te pianki i sprzątania potem mniej niz przy ciastolinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mojej chrzesnicy by sie przydal taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta pianka. Mój syn jeszcze za mały wszystko by zjadł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam Maluchowi zestaw do robienia piesków. Dziś właśnie dotarł, więc w weekend pewnie będziemy się bawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzisz idealny na prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pianka jest świetna, bo szybko można ją posprzątać.

    OdpowiedzUsuń
  7. my już mamy cały zestaw - Magiczna Farma - zestawy testowe to było za mało dla moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zabawa musiała być.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.