piątek, 11 stycznia 2013

Krem w piance do stóp ALLPRESAN

Od sklepu kosmetycznego MINERWA otrzymałam do przetestowania:




Dziś przyszedł czas na jego recenzję.

Informacja o produkcie:

Właściwości: 
Redukuje zrogowacenia, usuwa powierzchniowe łuski skórne oraz nawilża i wygładza skórę. Tworzy oddychającą siatkę ochronną przed nagniotkami. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji zrogowaciałej skóry stóp. Szybko się wchłania i pozwala na założenie rajstop lub skarpet zaraz po aplikacji.
Bez barwników, środków konserwujących i emulgatorów PEG

Cena: 25,00zł
Pojemność: 75ml
Producent: nsc Neubourg Skin Care GmbH & Co.


Wskazania:

Specjalna pielęgnacja zrogowaciałej skóry stóp


Sposób użycia:

Stosować regularnie rano i wieczorem na suche, zrogowaciałe partie skóry. Przed użyciem dobrze wstrząsnąć i aplikować w pozycji pionowej. W przypadku szczególnie mocno zrogowaciałej skóry stóp zalecamy stosować Allpresan fuss med Krem z aplikatorem do pielęgnacji mocno zrogowaciałej skóry stóp z 18% mocznikiem.

Skład:

Aqua, Urea, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Butane, Cetearyl Alcohol, Propane, Stearic Acid, Propylene Glycol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Sorbitol, Oenothera Biennis Oil, Triticum Vulgare Gluten Extract, Allantoin, Potassium Lauroyl Wheat Amino Acids, Palm Glycerides, Capryloyl Glycine, Sodium LauroylSarcosinate, Parfum.




Moja opinia:


Do swoich stóp używam kremu regenerującego z mocznikiem. Choć w pewnym stopniu wygładził moje stopy, to jednak nie osiągnęłam jeszcze takiego efektu, jaki oczekuję. Dlatego chętnie zaczęłam używać tej pianki. Mój dotychczasowy krem jest z 10% mocznikiem, pianka zaś jest z 15% mocznikiem. A więc działanie powinno być silniejsze.

Pianka jest bardzo wygodna w użyciu. Dzięki pompce aplikujemy produktu tyle, ile nam potrzeba. Piana jest leciutka i bardzo szybko się wchłania. Nie klei się. Można założyć od razu skarpetki i nie będą one ani mokre, ani tłuste. Ma delikatny zapach, który szybko znika.
Używam jej codziennie. Staram się nawet 2 razy dziennie.

A teraz czas na efekty. Skóra stóp stała się zdecydowanie bardziej nawilżona. Jeśli chodzi o zrogowacenia, to na pewno nie powstają nowe. Pięty w pewnym stopniu zostały też wygładzone. Nie są może jeszcze idealne, ale powoli zbliżam się do mojego wyznaczonego celu, czyli gładkich stóp.
Zapraszam do zajrzenia na strony sklepu internetowego MINERWA TUTAJ.






Co nowego u Was do pielęgnacji stóp? Polecacie coś?

11 komentarzy:

  1. Świetny gadżet z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny kosmetyk - nowowśc jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kosmetyk nie spotkałam się z nim jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o kremie w piance :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna pianka - własnie szukam czegoś co doprowadzi myje stopy (a szczególnie lewej:)) do porządku. Mocznik 15% mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo wygodna w użyciu i jak na piankewydajna.

      Usuń
  6. fajna pianka, musze zadbac o stopy bo zima zawsze zapominam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam właśnie, że kokos jest nieco chemiczny... A szkoda, bo zapach kokosu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o piace do stóp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jest z mocznikiem, więc doskonale wygładzi stopy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.