niedziela, 13 stycznia 2013

Cień do powiek 2 effects EYE SHADOW - MELANGE Pierre Rene - recenzja.

Sklep drogeryjny Inermis.pl oprócz wybranych przeze mnie produktów obdarował mnie dodatkowo jeszcze jednym kolorowym kosmetykiem:
 
2 effects EYE SHADOW - MELANGE
 



Informacja o produkcie:
 
Kosmetyk o dwóch możliwych zastosowaniach: „na sucho” i „na mokro”. Pozwala tworzyć makijaże subtelnie opalizujące powiekę oka, delikatnie połyskujące, o stonowanym kolorze lub intensywne o bogatej, nasyconej barwie z ekstrawagancko lśniącym efektem. 2 effects EYE SHADOW - MELANGE to zmieszane dwa opalizujące kolory o idealnie dobranych tonacjach do wykonania wieczorowego i dziennego makijażu oczu. Ich aksamitna, miękka konsystencja pozwala cieszyć się komfortem aplikacji.
 
 
To ekskluzywny kosmetyk o wyjątkowych zaletach:
- aksamitnej formule
- możliwej różnorodnej intensywności pigmentu
- niezwykłej długotrwałości efektywnego makijażu
 
Cena: 14,00 zł
Producent:  Pierre Rene
 
 

 
Moja opinia:

Cień te to tzw. mozaika. Łączy sobie dwa kolory: świecący brąz oraz lżejszy róż. W połączeniu tworzą ciekawy odcień brązu. Do cienia dołączony jest aplikator służący z jednej strony do nakładania cienia na sucho z drugiej dłuższej na mokro. Używałam go na mokro, zaś na sucho jednak wolałam użyć swojej ulubionej pacynki.
 
 
Pomimo tego, że cień zawiera w sobie świecące drobinki nadaje się również na dzień. Po użyciu go na sucho makijaż może być bardzo delikatny, lekko rozświetlający.
Jeśli jednak zależy nam na bardziej wyrazistej ekspozycji oczu wystarczy użyć go na mokro. Od razu nabiera głębi koloru i wyrazistości.
Trwałość dość dobra. W ogóle bardzo dobrze się aplikuje i przywiera do powieki. Po kilku godzinach jednak gromadzi się trochę w załamaniach powieki.
Ale za to się nie obsypuje.
 
 
Więcej produktów od Inermis.pl znajdziecie TUTAJ.

 
 

Używacie tego typu cieni do powiek.
Bo ja ostatnio lubię raz matowe, raz błyszczące :)

13 komentarzy:

  1. bardzo efektownie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do nagrody Versatile Blogger Award na moim blogu http://natalie-kate.blogspot.com/2013/01/zima-i-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie wygląda w pudelku ;), na skórze też jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się nie podoba :) nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sporadycznie używam cienie z reguły właśnie taki brąz lub zielony :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba efekt na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny cien :)

    Zostalas u mnie otagowana zapraszam do zabawy :)
    http://nusinkowo.blogspot.com/2013/01/its-only-picturetag.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne odcienie, takie jakie lubię...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny , na pierwszy rzut oka myślałam, że się spsuł, bo wierzch inny , a pod spodem inny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcień jest śliczny ! Jeszcze takiego nie mam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny - zazwyczaj maluje się delikatnie i bez cieni, ale to taki "mój kolor" - naturalny

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne kolory! lubię takie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.